gestolen scooters!!!!!!!!!1

paulyamaha

Well-Known Member
hey, er zijn afgelopen donderdag 3 scooters gestolen....:(

het zijn de volgende scooters met de volgende set-up:


yamaha slider & aprilia sr
mhr speed cil (mina h2o)
rhq kruk-as
yasuni c20
28mm oko
vl14
home made spruitstuk
mhr-overrange
malossi binnen rotor

ook is een runner gestolen:
hebo manston 2
yasuni c20
oko 28mm
malossi vario en koppeling
pvl binnen rotor

als je een van deze dingen te koop aangeboden krijgt laat het dan ff weten ook als je verder iet hoort.

de dieven zijn zeer gevaarlijk de scooters zijn nl onder bedrijging gestolen!!!!
 
Advertisement - register to remove this

Doet het nu weer niet.
Mensen ik zou allemaal een email sturen en een bod doen... 8P, dat is te verdacht. Gewoon een of twee die serieus overkomen, die man of vrouw zal niet acherlijk zijn. En wel zo snel mogelijk handelen anders is hij weg en vragen wat er voor extra's op zitten en ik zou net doen of ik dom was, komt geloofwaardiger over. succes iig:)
 
OMG! Jullie zijn echt een stelletje zout zakken! Godver heej... piojjo zegt gewoon heel droog : Hij komt elke dag voorbij... nu nieuw kleurtje blablabla.
Hij stuurt jullie gegevens. En wat doen jullie??? NIKS!
Eigen schuld hele dikke buld. Nu is het te laat!!!
Mensen hier proberen zoveel mogelijk voor jullie te doen en jullie doen er niets mee.

Je hoeft niet op mij te quoten met commetaar want ik ga dit toppic NIET meer in kijken.
 
Ik ben ook een keer beroofd, ik zag later de dader lopen, ik erachteraan. politie gebeld, zeiden ze dat ze hem alleen mochten pakken als ze daar toestemmig voor hadden van de officier van justitie, hij is later nog wel opgepakt, maar dit was 1 jaar later!!!

Ik zou als ik jullie was zelf met een groep erheen gaan, maar daar is nu wel wat te laat voor...

igg. het zijn 2 mooie project scoots die sijn gejat dus ik zou er tog echt niet bij gaan zitten en kijken 8P

suc6 verder, ik wou dit ff kwijt om te laten zien wat er gebeurt als je zelf nix doet, omdat de politie nix mag doen zonder toestemming van een hoge piet.

suc6 verder !
 
het ging nooit over mijn slidertje, hij was nooit ECHT gezien, maar iik kan je wel vertellen als ik weet dat mijn scooter daar ergens is rijd ik echt wel heen, METEEN
Ik lees dit nu allemaal voor het eerst, en ik zou echt een moord doen om me scootertje terug te krijgen..
die advertentie doet het nu niet meer ... ik wou het ook nog ff zien met eigen ogen.
ik weet niet of er ook mensen al aa het bieden zijn en aan het informeren.
LAAT A.U.B. NIET TEVEEL MENSEN PROBEREN . als 1 iemand iets kan regelen om hem te bekijken of zo, laat het me weten ik kom meteen.

jeroen
 
Hey jeroen,
jij had ook malossi op de binnenbeenkap staan en dat had deze slider ook.
Op de foto zat er ook een C20 onder.
En het was een zwarte...
Of het is een goede imitatie van die van jou maar dat lijkt me sterk.
Zoals je hierboven kunt lezen heeft iemand hem al na getrokken en staan al zijn gegevens hier al op het forum.
 
Pfffff was wel ff lezen maar wel de moeite waard - Tja je moet toch een beetje ballen hebben om actie te ondernemen maar ik had dat ook gedaan 2 jaar geleden toen de mijne was gestolen. Ik was elke kut wijk langs gegaan en alle hanggroepen langs geweest en zo kwam ik erachter wie hem had. Toen met een stel vrijwillegers en mijn pa stennis gemaakt. Die gozer kwam ook met een groepje. was ook niet echt een frisse straat. Toch scooter terug met 150 gulden en daarna alsnog politie erop afgestuurd. Ik had niet geslagen wat ik toch eigenlijk wel wilde doen maar ja eerste prioriteit was scooter terug.
 
Originally posted by 2fast4you2
het ging nooit over mijn slidertje, hij was nooit ECHT gezien, maar iik kan je wel vertellen als ik weet dat mijn scooter daar ergens is rijd ik echt wel heen, METEEN
Ik lees dit nu allemaal voor het eerst, en ik zou echt een moord doen om me scootertje terug te krijgen..
die advertentie doet het nu niet meer ... ik wou het ook nog ff zien met eigen ogen.
ik weet niet of er ook mensen al aa het bieden zijn en aan het informeren.
LAAT A.U.B. NIET TEVEEL MENSEN PROBEREN . als 1 iemand iets kan regelen om hem te bekijken of zo, laat het me weten ik kom meteen.

jeroen

Ik had de page al ff opgeslagen, zodat ie nog bekeken kan worden als ie eraf ging.

Ik heb de bestanden net ff geupload: http://members.lycos.nl/stealthevo50/mp/
 
94032.jpg


doet het tog? of bedoel je deze niet :?
 
Originally posted by wolferineJunior
dat is een oude pic toen die gejat werd zat der al een Yasuni C20 onder op die pics een BIDALOT

misschien een bekende die m gejat heeft en die had toevallig nog een oud fototje van dat ding en heeft die ff gebruikt voor marktplaats.

Maarjah , nogmaals : Schiet eens op en doe eens wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Back
Top