gestolen scooters!!!!!!!!!1

paulyamaha

Well-Known Member
hey, er zijn afgelopen donderdag 3 scooters gestolen....:(

het zijn de volgende scooters met de volgende set-up:


yamaha slider & aprilia sr
mhr speed cil (mina h2o)
rhq kruk-as
yasuni c20
28mm oko
vl14
home made spruitstuk
mhr-overrange
malossi binnen rotor

ook is een runner gestolen:
hebo manston 2
yasuni c20
oko 28mm
malossi vario en koppeling
pvl binnen rotor

als je een van deze dingen te koop aangeboden krijgt laat het dan ff weten ook als je verder iet hoort.

de dieven zijn zeer gevaarlijk de scooters zijn nl onder bedrijging gestolen!!!!
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by TP Erik Aerox R
idd ik ben het wel met je eens.

Ik volg dit topic ook al een tijdje, en ik vind het ook nogal vaag dat er geen actie ondernomen is. Een hoop mensen uit die buurt wilden meegaan, maar der was zogenaamd geen vervoer.

Een treinkaartje kost 20 euro, en dat heb je wel over voor je scooter lijkt me zo :| en stel je moest treinkaartjes kopen voor 10 man dan lijkt het me alsnog niet zo'n slechte deal...

maar goed het is hun keuze geweest en daar hebben ze flink voor geboet. Verzekering heeft ook niets uitgekeerd toch? Hoe zit het verder met de Slider?

//edit//

dit zag ik ook nog ergens staan:
ik kom niet meer kep mijn scoot net total los gereden ben achterover gevlogen


__________________
mhr speed tuned, yasuni c20, 28 mm d-slide, vl14 tuned, mhr 12 mm krukas, binnenrotor malossie + eprom, mhr vario + ventilvar, mhr achterpoulies, mhr deltaclutch, mhr primaire vertanding, home made 28 mm spruitstuk.


nu we toch bezig zijn met specularen :rolleyes:
Ja dat was ik jah, maar als je denkt dat dat er iets mee te maken heeft dan ben je echt gek .
Ik was mie hard achterovergegaan, alles kapot.
Koop ik bijna alle kappen nieuw en een nieuwe yasuni c20, wordt ie gejat + ben 2 ½ jaar bezig geweest met die scooter.
Dus denk niet dat het doogestoken kaart is.....
laterzzz
 
echt zonde hoor.
ik vind dit echt kl*te voor jullie.
maar ik weet niet wat ik er van moet vinden.
je scooter wordt gestolen je doet niks dat is dom.
maar aan de anderekant als je ziet waar die jongens toe in staat zijn.
dan weet je ook niet wat je moet doen.
en dat de politie niks doet dat bergrijp ik ook niet.
veel succes
maar
 
Heb het hele topic gelezen... Elke post.. Jullie hadden sneller actie moeten ondernemen maarja niks meer aan te doen. Maar wie zegt dat het het frame en de onderdelen niet nog bij hun thuis liggen sukkels zijn het dat is algemeen bekend toch? Schraap al jullie moed bij elkaar zou ik zeggen als je met 20 man voor de deur staat komt die kerel echt niet naar buiten met pistool hoor.....

Heel veel succes

greetz,

wouter
 
kerel's nu is het over k lees hem nu en k erger me dood rot op met die kamp wijk wat dan ook hun geak wij geak PM me en geen gezeik auto klaar k ga mee fok die politie ze doen tohk niets maars we hun trappen wel donder op zeg niemand gaat me zeggen wat k moet doen of me in houden alle 3 van wie die scooter is gejat PM me we regellen wel dordt is bekent als 'asso' maar hallo je project is gejat en rijd nu iemand op die hem verragt PM ME!! ik help zowiezo en niet blaat lullen over hij is ge stript al dan nemen we die gestripte mee het is jouw scoot jouw alles klaar
 
Originally posted by SonicVak33
kerel's nu is het over k lees hem nu en k erger me dood rot op met die kamp wijk wat dan ook hun geak wij geak PM me en geen gezeik auto klaar k ga mee fok die politie ze doen tohk niets maars we hun trappen wel donder op zeg niemand gaat me zeggen wat k moet doen of me in houden alle 3 van wie die scooter is gejat PM me we regellen wel dordt is bekent als 'asso' maar hallo je project is gejat en rijd nu iemand op die hem verragt PM ME!! ik help zowiezo en niet blaat lullen over hij is ge stript al dan nemen we die gestripte mee het is jouw scoot jouw alles klaar

Ik wil graag je mening lezen maar leestekens zouden wel handig zijn...
 
dan moet je dus hier zijn(nagetrokken op telefoongids.nl)... het kan natuurlijk ook een heler zijn, maar ga er als de wiede weerga heen!!

035-6980266
Kloppenburg, J P
Nieuwe Hilversumseweg 56 1406TH Bussum

Laat iemand er desnoods heen gaan, en hem kopen voor 150 als dat zijn echte prijs is, politie inschakelen zou wel eens geen nut kunnen hebben, maar misschien ook wel..
 
Advertentie doet het hier nog hoor... maar is dit een foto die de echte eigenaar van de slider zelf heeft gemaakt, anders heb je ook gewoon kans dat iemand je flink zit te stangen..
 
aardig gek man allemaal en helemaal die advertentie!!!!! ik zou zeggen ga eens langs en neem je vrienden mee, laat ze eens zien hoeveel je van je scooter houd.... ja laat ze het maar zo zien dat ze daarna nix meer kunnen zien ;) ik heb je foto's goed bekeken ik pm meteen als ik hier meer van weet of hoor, laat ik het uiteraard meteen weten suc6 ermee man!
 
Back
Top