gestolen scooters!!!!!!!!!1

paulyamaha

Well-Known Member
hey, er zijn afgelopen donderdag 3 scooters gestolen....:(

het zijn de volgende scooters met de volgende set-up:


yamaha slider & aprilia sr
mhr speed cil (mina h2o)
rhq kruk-as
yasuni c20
28mm oko
vl14
home made spruitstuk
mhr-overrange
malossi binnen rotor

ook is een runner gestolen:
hebo manston 2
yasuni c20
oko 28mm
malossi vario en koppeling
pvl binnen rotor

als je een van deze dingen te koop aangeboden krijgt laat het dan ff weten ook als je verder iet hoort.

de dieven zijn zeer gevaarlijk de scooters zijn nl onder bedrijging gestolen!!!!
 
Advertisement - register to remove this

/quote : WillemJ

En iedereen die in die buurt woon en als ze de scooter eens onbeheerd zien staan, gooi je slot erom ga weer weg en bel de politie. Denk dat de politie wel sneller is dan een maatje van hem met knipschaar.

/quote

dit is idd een goed idee, je slot erom heen leggen , liefst 2 voor & achter en als het kan aan een paal, maar je zult de scoots denk ik niet zo los tegen komen, enne wouden jullie er zaterdag heen, dan ga ik denk ik wel met jullie mee :)

of jullie moeten zeggen, we gaan liever met een paar man, dan naar de politie daaro. dan gaat het over natuurlijk, maar als jullie nog mensen nodig hebben die mee moeten gaan, hengelo - centrum is van de partij


Mzzl Vaporized - Hengelo -
 
Ik heb eigenlijk toch al een tijdje het idee dat de eigenaren dit of met opzet hebben laten doen, of dat dit doorgestoken kaart is.

Ze hebben de info, de hulp en nog doen ze nix, sorry hoor maar als ik wist waar mijn levenswerk van 5000,- of meer stond dan ging ik echt niet wachten ook al zijn die gasten lijp.

Ik vind het eigenlijk maar niet pluis...
 
tgggg... ik kan me hier zoow kwaad om maken heh... word je scoot gestolen... denk je die zie je nooit terug... en als je em dan ziet doe je er nieteens iets aan om um terug te halen :?:?:?:?:?
dan kan je wel zeggen jah die lui zijn gevaarlijk... nou gevaarluijk of niet ik verzon wel iets om um terug te krijgen... nu na zo'n lange tijd zijn ze niet meer te herkennen... tjah krijg je heh. zoals piojjo al zegt... weinig meer aan te doen... alzou ik er alsnog alles blijven proberen!!
 
Nou of de juten niet hebben ingegrepen twijfel ik eigenlijk over, waar ik meer over twijfel is of de eigenare wel aangifte hebben gedaan.
Klinkt cynisch, maar de feiten geven me nu toch 'n andere kijk.
 
Originally posted by Vova
Nou of de juten niet hebben ingegrepen twijfel ik eigenlijk over, waar ik meer over twijfel is of de eigenare wel aangifte hebben gedaan.
Klinkt cynisch, maar de feiten geven me nu toch 'n andere kijk.

idd ik ben het wel met je eens.

Ik volg dit topic ook al een tijdje, en ik vind het ook nogal vaag dat er geen actie ondernomen is. Een hoop mensen uit die buurt wilden meegaan, maar der was zogenaamd geen vervoer.

Een treinkaartje kost 20 euro, en dat heb je wel over voor je scooter lijkt me zo :| en stel je moest treinkaartjes kopen voor 10 man dan lijkt het me alsnog niet zo'n slechte deal...

maar goed het is hun keuze geweest en daar hebben ze flink voor geboet. Verzekering heeft ook niets uitgekeerd toch? Hoe zit het verder met de Slider?

//edit//

dit zag ik ook nog ergens staan:
ik kom niet meer kep mijn scoot net total los gereden ben achterover gevlogen


__________________
mhr speed tuned, yasuni c20, 28 mm d-slide, vl14 tuned, mhr 12 mm krukas, binnenrotor malossie + eprom, mhr vario + ventilvar, mhr achterpoulies, mhr deltaclutch, mhr primaire vertanding, home made 28 mm spruitstuk.


nu we toch bezig zijn met specularen :rolleyes:
 
Last edited:
Originally posted by Piojjo
De sr is inmiddels al zo goed als onherkenbaar gemaakt.. andere frame en kappen
De runner is uit elkaar gegaan en het blok hangt onder een zip sp

weinig meer aan te doen dus :(

En dit bedoel ik nou, daar gaat je project :( . Niet meer te herkennen aan zowel de kappen als het frame niet, dus kortom je kan niks meer aantonen. Lekker bezig !!!!!!!!
 
ik heb het hele topic gelezen aan een stuk door, elke reactie.
veel mensen hebben jullie geholpen maar het lijkt net alsof het julie niet boeit.

de politie doet niks.. maar dat ligt ook aan jou. als je wil dat de politie iets gaat doen dan moet je daar ook voor zorgen. je kan het echt wel voor elkaar krijgen dat ze iets gaan doen.

zijn jullie uberhaupt in dordrecht geweest? dan heb ik het niet eens over bij die kerel maar bij het bureau waar dat krispijn ofzo onder valt. dat bureau is verplicht om iets te doen. maar als je dat niet eens hebt geprobeerd dan hebben jullie het echt te snel opgegeven.

het is natuurlijk zwaar bout wat er is gebeurd en ik wens die gasten het ergste toe. maar dat er verder niks meer aan is gedaan komt ook deels door jullie zelf. met de nadruk op DEELS.

Als ik daar zou wonen hoe erg ik het ook voor je vind ik zou die gast niet aanraken. dan zou ik een hoop problemen veroorzaken omdat de echte eigenaar van de scooter zelf te lax is om naar dordrecht te komen.

op een of andere manier hoop ik natuurlijk tog dat jullienog IETS terug krijgen. suc6 iig.
 
Ik heb het hele topic doorgelezen en ik vindt het heel erg dat dit gebeurt is maar als dit mijn scooter was geweest had ik al lang een paar mensen opgebeld of vrienden uit het criminele circuit of een wat luitjes uit het leger om die K*nkerleiers die scoot afhandig te maken en ik denk dat de politie daar ook wel blij mee zou zijn.
GDV k*nkerland ze willen nederland veiliger maken kijk wat er gebeurt. Sorry maar voor dit soort lui zou de regering eigenlijk een knokploeg moeten oprichten
 
ik zou ook even vertellen hoe het nu zit, in ieder geval van mijn kant, wij zijn wel in dordrecht geweest roy en ik, en zijn daar naar het wouten bureau en zo gegaan, maar ze wouden niet meteen mee, en al gingen ze mee dan konden ze die kerel niet meteen oppakken, daar hadden we dus niet veel aan.
Wel zouden ze veel gaan rondrijden daar en als ze hem zouden zien zouden ze hem oppakken.
We hebben die scooter ook nog gezocht maar we hebben hem niet zien rijden.
keb steeds niets gehoord van de politie.
En over mijn Slider, hij schijnt nog rond te rijden in Enschede, eerst geloofde ik het niet, maar laatst kwam een kameraad bij mij, en die zei: Jij had toch een blauw luchtfilter boven het achterwiel en een stang ertussen gemaakt??. Want er was er mie net één aan het blazen op de singel yasuni uitlaat alles erop..
En met dat luchtfilter, ik had zo'n ophanging gemaakt (bedankt marco) dat de carb naar achteren stond dus dan komt het luchtflter prcies boven achterwiel,,kan niet missen eigenlijk..
En wat de vezekering betreft ik heb niets gekregen nog en of ik het krijg ,,,ik hoop het maar!
 
Back
Top