This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gestolen: Parelmoer blauw Gilera Runner SD!

ik zal er naar uitkijken in gestel en omstreken

ennuhh, kwam vandaag nog langs formido, en had nog ff van dichtbij bekeken waar die ergens gejat kon zijn

Hij is bij de personeels ingang gejat.

Ik krijg net een super bericht via PM van iemand die hem gezien heeft hier in de buurt!

Ik ga eerst ff uitzoeken waar precies, kijken, politie bellen. En hopen..

Last edited:
Wat klote he ! Als ik er eentje op mijn gestolen scooter zie rijden dan zou ik dus echt wel zo dom zijn om hem er vanaf te slaan :? Maar eigenlijk is dat ook wel het beste, en dat hij dan flinke koppijn eraan overhoudt.

Ik moet morgen weer naar vught (sloperij en sportschool) , dus als je ff zegt waar die gesignaleerd was zal ik daar ook ff langs rijden en zo-ie-zo goed opletten overal

grtz

Vandaag wat rond gereden in Den Bosch, maar waar die rijd ben ik nog niet wezen kijken (is een gruwelijke tuigbuurt ) Dat ga ik vanavond even met m'n pa doen in de auto

Signalement heb ik aan de politie doorgegeven, maar ze zeiden dat ze er niet echt veel mee konden, maar dat ik achter het adres moes komen...

Jah welke wijk de Aa-wijk ofzow. In ieder geval mooit kut voor je en let vooral op marokkanen want die rijden in Den-Bosch alleen maar op gestolen runners rond. Ik zal wel voor je rondkijken hier in Den Dungen, Gestel, Heeswijk, Den Bosch weet ik het waar ik nog meer rond rijd. Waarschijnlijk hebben ze de kappen van je scoot er al afgeflikkerd en nieuwe opgezet dit doen ze namelijk allemaal dus je kan beter letten op beschadigingen en dergelijke die ze niet kunnen vinden. Succes met het vinden

Ik weet niet of ik hem hier wel moet noemen, want dalijk kijken ze mee.... :/ ver gezocht maar toch.

Hij is gezien met als signalement:

Oranje achtergasveer
Zwart voorspatbord ZONDER stickers
Parelmoer kappen
Runner SD
Stuurspoiler
Zonder Malossi stickers
Witte Michelin jas
Zwarte helm (ja, toch nog een helm op...)

We wachten af tot vanavond. Tips voor dingen om mee te nemen? Kettingen om hem vast te leggen ofzo? of mee te slaan

Heeft het voor de rest niks met die klant te maken die jou aansprak voordat je scooter werd gejat? Om jou af te leiden of iets?Hoop voor je dat je hem terug vind.In iedergeval veel succes.

Originally posted by bluewhiteaerox
Heeft het voor de rest niks met die klant te maken die jou aansprak voordat je scooter werd gejat? Om jou af te leiden of iets?Hoop voor je dat je hem terug vind.In iedergeval veel succes.

Nee, zijn redelijk vaste klanten en zien er gewoon normaal uit.

We hebben net nog wat rond gereden, maar natuurlijk niks gezien. Tis ook gewoon zuur weer om rond te rijden

M'n buurman is parkeerpolitie en die heb ik een foto gegeven, en hij zou opletten. Hij komt een paar keer per dag in diverse fietsenstallingen etc.

Hij kan dan niets in beslag nemen, maar hij belt mij dan om te checken of het zeker de mijne is...

Hij is waarschijnlijk (niet 100% zeker) ook gezien in Oisterwijk.
Signalement van Nyles:
Lichtblauwe Runner
Zelfde stickers
Oranje gasveer....

ik moet mn scootje een beetje inrijden vandaag, dus moet een rondje maken hier van een 100km. Dus zal ik ff door den bosch gaan via vught naar oisterwijk.

als ik iets zie, rij ik er (onopvallend) achterna, en kijk waar die naar toe gaat.....

grtz