Gestolen Beta Ark

T

tIM

Guest
Ik ben van mijn scooter getrapt, hier volgt wat info, heb je hem gezien dan graag mailen naar beta_ark@dds.nl

Plaatjes zijn te zien op: http://www.geocities.com/easysupplies/arktim.html

Beta Ark (rood zilver)
Tim van Dalen

-kenmerken? beta letters rood gemaakt op spatbord
2 kleine krasjes op linkerzijkap, achterkapje aan de achterkant een beetje weggeschaafd (door mislukte wielie)
krassen linksvoor op onderkap
rode kickstarter
Polini 4 RAce uitlaat met op demper een polini sticker
1 rood schroefje in carterdeksel, derest allemaal orgineel
er zat DATATAG op, voorop een datatag sticker en een BIKE+ Sticker
Er zat een ZWarte Buzetti zijstandaard op
De achterband was een net nieuwe Bridgestone ML50 met rode bandenletters, de voor band een Pirelli SL36, eveneens met rode banden letters.
GEEN gele stickers

-Frame nummer is 501598
-Plaatjes nummer OAY729

-Plaats gestolen is Almere, spoorbaanpad, 26-08-00 om 20.00 savonds (ben er vanaf getrapt)
-waarschijnlijk naar Amsterdam of lelystad
-3 negers hebben het gedaan, 1tje op een zilvere Area51 zonder voor kap met een GIANNELLI NR-X of Nardo deze had een intergraal helm, een zwarte met daarop gekleurde stickers
1tje op een geheel zwarte watergtekoelde SR met GELE voorkap, deze heeft mijn helm gejat, dit was een zwart potje met op de voorkant een HEBO stickertje
1tje op mijn scooter, met een zwarte leger helmpje
hun verzekrings plaatjes waren van 1998, in ieder geval waren de letters zwart.
 
Advertisement - register to remove this

ik leef met je mee
frown.gif
.......
 
Je mag het eigenlijk niet zeggen, want dan is het discriminatie, maar ik zeg het toch...

HET ZIJN GODVERDOMME ALTIJD DIE KANKERNEGERS!!

i'll keep my eyes open 4 you......
sterkte...
 
NouNou,niet altijd die negers(ja ok,hun ook)
het zijn ook soms die kutkanker marokanen..
maajah,uiteindelijk worden die gestolen scooters verkocht aan nederlanders,
zoals in Roosendaal,in die scooterzaak,bijna al die die 2e handse scooters zijn gestolen.
 
Jeetje zeg wat een vuile gore k*****streek. Ja inderdaad niet altijd die zwarten maar ook marrokanen ja. Tegen hun moet de politie eens op treden en niet als je brommertje te hard loopt. Laat ze zelf een scooter kopen door ervoor te gaan werken. Doen ze ook nog wat nuttig. Ben blij dat ik niet in zo een grote stad woon als den haag ofzo en almere natuurlijk. Woon in een klein stadje/groot dorp en hier hoor je dit soort verhalen gelukkig nooit, misschien moet je in die grote steden maar gewapend op pad gaan ofzo, dat je ze in een klap het ziekenhuis in krijgt. Alarmpistool ofzo op ogen richten. LOL. Is toch van de gekken op deze manier.
 
Ik heb zelf een Beta ark en woon in Den Haag
Ik ga ook nie altyd met plezier rijden hoor hier. Of het is de motorwout of het zijn de marokkanen die het op je gemunt hebben. Politie hier sucks ,ze doen geen ene kut tegen die marokkanen en turken enz.
Ze houden alleen maar degene aan die meestal nix verkeerd doen (behalve opvoeren dan) en tja ze moeten gewoon die kankerwet veranderen. Elke buitenlander die ook maar 1 klein lullige overtreding van de wet maakt moet gewoon oprotten naar hun eigen land !!
klaar !!.
Kijken hoeveel er dan nog overblijven. Waarschijnlijk kan ineens elke nederlander een villa kopen omdat er veel meer plaats vrijkomt en er huizen gesloopt moeten worden en vooral de landwaarde zal stijgen !
maar goed genoeg gezeik ik kan wel zo uren doorgaan.
Ik leef met je mee !!! Beta is gewoon tja ALLES !!
 
Back
Top