Geslaagd voor rijbewijs!!!

Heineken

Echt wel..
Ik ben blij, ik ben zo blij... ik heb men rijbewijs gehaald :)

Het examen ging wel, (twee van de drie bijzondere verrichtingen verneukt...:rolleyes: ) maar voor de rest ging het echt goed, vooral veel op fietsers gelet (tis lekker weer heh) maarja ging allemaal goed!!

Alleen wat is nou het probleem ik kreeg de uitslag om half 3 in terneuzen, en ik moet me rijbewijs in Hulst ophalen (dikke 30km) maar er waren wat omleidingen... door de polder gingen we dus en wat denk je... ja or, een vrachtwagen voor ons die overal maar net doorkon en dus totaal niet opschoot... om 5 over drie was ik in Hulst en dat gemeenteding waar ik me bewijs moet halen sluit om, jawel, 3 uur...:|

Dan maar morgen erom..:W
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Ornathon
respect :W

<------- 21 jaar en nog geen rijbewijs :(

Hmm sja dan moet je daar maar eens verandering in brengen heh... morgen de vuurproef: in de avondspits vanuit Hulst (zeeland) naar zandvoort... in een auto die ik niet ken, en ik heb ook nog nooit op een autosnelweg gereden (heb je niet in zeeland...|( ) maarja, het verschil tussen die vectra turbodiesel met 90pk of een Honda Accord 2.0 vtec met 140pk word wel ff wennen vrees ik...:p
 
kom je toch lekker ff naar brabant, wij hebben wel snelwegen :D ennuh gefeli dude. Ik moet over 2 weken afrijden (11 juni).

ps. kennis van me is vandaag gezakt in roosendaal, mja hij had ook nog maar 70 lessen gehad van 1,5 uur en het was pas de 2e keer dattie ut probeerde. (zulke zouden eigelijk geen rijbewijs MOGEN halen) :|
 
ik ben 2 weken geleden gezakt heb 25 lessen gehad, en heb hem alweer aangevraagd. Duzz dan maar hopebn dat 2 x scheepsrechts is.
 
Back
Top