Geschatte topsnelheid?

Nog een vraagje: de rolletjes houden heeft alleen invloed op de trekkracht en niet bijvoorbeeld extra slijtage of iets dergelijke? Kortgezegd, het kan geen kwaad als ik het zo houdt?
 
In principe niet. Maar als je "te" lichte neemt, dus nog meer toeren dan geeft dit wel op lange termijn iets meer schade.
 
Nee het is vooral lage toeren, volgens mij wegen ze 10 gram wat origineel is voor piaggio. Merk geen irritant gevoel of onnodig raar toerenverloop dus ga het mooi houden zo.
 
Heel begrijpelijk, lekker niks meer aan doen. Met andere rolletjes zou je ook niet sneller gaan. Alleen maar ietsje sneller optrekken of langzamer optrekken, maar snelheid blijft beperkt tot de standaard Brom CDI.
Ik heb een wok snorscooter, liep 60! Heb er 1x zonder helm op gereden. Levensgevaarlijk.
Heb ik ingekleurd naar bromscooter, alleen de snelheid moest 10km af,
Verder kost een wok snorscooter omkeuren naar bromscooter een goede €110,-

Ik vind over de regels eigenlijk dat je gewoon een lijn moet trekken;
Of tussen snor-en bromscooter
Of snor tot de ...km per uur?

Als ik eerlijk ben, is 35 al te hard op een snorscooter. Geen helm hè
Maar goed niet iedereen stond vooraan toen de hersenen werden uitgedeeld.

Als domheid strafbaar is kunnen we nog een forum meer beginnen.
Waarom geen #opinie#topic?
Stemmen... democratische oplossing.

Ik ben tegen opvoeren snorscooter met bedoeling om op de openbare weg te rijden.
Next...
 
Ik heb een wok snorscooter, liep 60! Heb er 1x zonder helm op gereden. Levensgevaarlijk.
Heb ik ingekleurd naar bromscooter, alleen de snelheid moest 10km af,
Verder kost een wok snorscooter omkeuren naar bromscooter een goede €110,-

Ik vind over de regels eigenlijk dat je gewoon een lijn moet trekken;
Of tussen snor-en bromscooter
Of snor tot de ...km per uur?

Als ik eerlijk ben, is 35 al te hard op een snorscooter. Geen helm hè
Maar goed niet iedereen stond vooraan toen de hersenen werden uitgedeeld.

Als domheid strafbaar is kunnen we nog een forum meer beginnen.
Waarom geen #opinie#topic?
Stemmen... democratische oplossing.

Ik ben tegen opvoeren snorscooter met bedoeling om op de openbare weg te rijden.
Next...
Ik vind dat iedereen het lekker zelf mag beslissen, zolang je maar niet als een mongool rijd die andere in gevaar brengt.
Als je denkt een harder hoofd te hebben, zou het mij een worst wezen als je het wilt testen.
 
Ik vind dat iedereen het lekker zelf mag beslissen, zolang je maar niet als een mongool rijd die andere in gevaar brengt.
Als je denkt een harder hoofd te hebben, zou het mij een worst wezen als je het wilt testen.
Het gaat over het beleid vh forum
 
Nogmaals, de zip is niet voor mij en gaat gesxchorst worden voor privegebruik op het land. Aan de koper hoe hard die ermee rijdt en zijn veiligheid kan garanderen. Hij heeft een geasfalteerde lange weg van ongeveer 1 km lang. Naar mijn mening kan daar niets verkeerd gaan. En nogmaals, geen gebruik op de openbare weg
 
Nogmaals, de zip is niet voor mij en gaat gesxchorst worden voor privegebruik op het land. Aan de koper hoe hard die ermee rijdt en zijn veiligheid kan garanderen. Hij heeft een geasfalteerde lange weg van ongeveer 1 km lang. Naar mijn mening kan daar niets verkeerd gaan. En nogmaals, geen gebruik op de openbare weg
Ik heb t stuk vd afgelegen weg helemaal niet gelezen, daarvoor mijn excuses, dat verandert alles!
 
Vind het zelf ook onverantwoord om zo hard (56/58) op de openbare weg te rijden. Polderwegen zouden nog kunnen maar binnen de bebouwde kom is een no-go
 
Vind het zelf ook onverantwoord om zo hard (56/58) op de openbare weg te rijden. Polderwegen zouden nog kunnen maar binnen de bebouwde kom is een no-go
Nou weet je wat t is, ze kunnen jou ook aanrijden, dat je 20 rijdt
Post automatically merged:

Nou weet je wat t is, ze kunnen jou ook aanrijden, dat je 20 rijdt
Ik ben sowieso voor een helm, persoonlijk
 
Back
Top