genaaid?

erroks

BuwaAAAaP !!!!
Volgens mij ben ik zwaar genaaid door die **** motorpolitie.
Jullie kennen vast wel die gare scootertjes Hyosung (ofzo).
Nou die heb ik voor tijdelijk in gebruik omdat mn aerox nu gemaakt word.

Ik reed maar 63km/h !!!!! en toen er een motor achter me kwam rijde was ik te laat om af te afremmen. Hij hield me aan en zei : JE RIJD 70.
Ik zei tuurlijk meteen das onzin.
Ik hoorde dat gezeik ffies aan en halverwege zei hij nog ik corrigeer de snelheid naar 63km/h. Ik zei tegen hem dat klopt niet, maar hij bleef maar door zeiken over dat ik een boete zou krijgen. Dus ik accepteerde het maar.
Ik wachte de boete af en aan het einde kreeg ik de boete in mn handen en zag het bedrag.
Het bedrag is 100 euro.

Volgens mij ben ik zwaar genaaid, omdat ik gasten ken die min 90 gaan en boetes van 95 euro krijgen (dit is wel op de rollenbank).

Wat vinden jullie hiervan???
 
Advertisement - register to remove this

dat je scooter zo hard kan betekend niet gelijk dat je dat ook daadwerkelijk rijdt
als je in de bebouwde kom 63 rijdt waar je maar 30 mag, dan rij je dus 33km te hard !!!
dan vind ik 100 euro eigenlijk nog wel meevallen. (buiten de bebouwde kom reed je dus 23km te hard)
 
ik reed buiten de bebouwdekom maar ik begrijp uit jullie berichte dat ik het gewoon moet accepteren en het moet betalen.
Trouwens op de boete staat mijn naam verkeerd terwijl hij mn certificaat erbij had. Is dat mis. een rede om het niet te betale?

Ik wil hun nu een keer naaien omdat ik al een aantal keer oneerlijke hoge boetes heb moeten betalen
Als ik helemaal geen uitweg heb dan zou ik het maar moeten betalen :(
 
Klopt exactly boete van buiten de bebouwde kom , 21+ km te hard is 100 €'s , denk dat je je helaas er bij moet neerlegge!
 
thja het moet dan maar :(
vanaf donderdag de 28ste (aankomende) ga ik op mn aerox rijde die 100 op autoteller rijdt dus dan zou ik me vaak in moeten houden om die boetes tegen te gaan :p
 
effe voor de duidelijk heid met da rollerbank snel heid gedoe als je een scoot hebt zegmaar je gooit er een snel uitlaatje onder en onbegrenst enzo en dan loopt hij zegmaar 90 maar als je je drukveer rollen en trekveeren op trekkracht afsteld dan heeft hij stukken meer vermogen ookal loopt hij op dat moment maar 60 het is niet te bepalen aan snelheid het gaat om het vermogen op topsnelheid aan het achterwiel
 
das aardig KUT ik ben daar nu namelijk mee bezig.
Ik ga wel een begrenzer bestellen Ik zit te denken aan EURObegrenzer aangezien ik er meerdere goede dingen over gehoord heb.
Ik heb ook een keer iets slechts erover gehoord maar van die scooter was de setup veranderd en daarbij werd de oude begrenzer gebruikt en dat werkt niet met de eurobegrenzer.
Waarschijnlijk zal mn scoot met die begrenzer minder vermogen hebben dan zonder dus
ik denk dat de boete wel een verschil is. Het gaat me er het meeste om dat hij niet in beslag genomen wordt :p
 
Ik denk eerlijk gezegt dat je blij mag zijn met een boete van maar 100 euro.
De agent had je ook mee kunnen nemen voor een rollerbank test.
Aangezien je 63 reed en je die snelheid eigenlijk niet eens mag kunnen hebben.
Hij had je er dan met de rollerbank nog een boete bovenop kunnen geven.
 
erroks said:
thja het moet dan maar :(
vanaf donderdag de 28ste (aankomende) ga ik op mn aerox rijde die 100 op autoteller rijdt dus dan zou ik me vaak in moeten houden om die boetes tegen te gaan :p

hmm jah leuk 100 km/h :L 8P

Maarjah het is zowiezo anders he als je rijdend wordt gepakt. Die boetes lopen vaak hoger op dan dat je op de roller sta. wees maar blij dat er geen roller in de buurt was ;).
En jah dat je naam er verkeerd op staat is denk geen goed excuus je adres sta er goed op en ook je verzekerings nr's ( kwee nie of dit ook is ). Maarjah zit helaas niks anders op dan betalen
 
Back
Top