Genaaid

Fonszz

Well-Known Member
Hallo,

2 weken terug moest ik op de rollerbank, ik zat dik over de 2 kilowatt en had 2 weken de tijd om hem weer origineel te laten lopen, nu kon ik het vandaag niet laten om even een rondje te rijden......en uitgerekend op dat moment kwam ik diezelfde agent weer tegen, hij heeft me niet aangehouden maar hij belde me op en ik moest binnen een half uur naar het politiebureau komen,
Maar deze agent was helemaal niet in dienst, ook zei hij dat ik 100 km/u ging terwijl ik helemaal niet zo hard ging, laat staan dat mijn scooter het haalt....Ik ben dus wel naar het politiebureau gegaan omdat ik niet wist wat voor gezeik ik zou krijgen als ik niet ging.
De agent op het politiebureau zei dat het misschien mogelijk was dat mijn scooter werd vernietigd......
- Hoe snel gebeurt het voordat een scooter word vernietigd?
- Mag een agent hier wel wat van zeggen als die niet in dienst is, zoniet kan ik hier dan nog een bezwaarschrift over in dienen of is het al te laat omdat ik naar het politiebureau ben gegaan?
Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

een agent mag is altijd agent ook als hij geen dienst heeft, maar als hij je belt, dat je moet komen en hij je niet heeft aangehouden zeg je gewoon dat je dat niet was, dat kan ie nooit bewijzen
 
ja maar dat is nu al te laat lijkt me.......ik ben al naar het politiebureau gegaan, en hij staat daar nu........en als me scooter word vernietigd moet ik dan ook nog alle boetes gaan betalen? want als dat ook nog moet heb ik daar dus sowieso geen geld voor:S
 
zeg dat je hem aan het afvoeren bent, en hem een tijdje niet aankreeg, en nu deed hij het eindelijk weer en was je bezig met iets ofzo..?
 
meestal is het vernietigen OF boetes. maar vernietigen doen ze niet zomaar hoor. daar gaat zowiezo een hele procedure overheen met rechters etc. das een hoop gezeik. het gebeurt meestal alleen dat ze m vernietigen als ie +- een jaar op t bureau staat en niet wordt opgehaald. meestal met gestolen scooters.
maar als je egt pech hebt, moet je EN de boets betalen EN je scooter wordt vernietigd. maar zoals ik al zie gebeurt dat bijna nooit.

en over die politie. die kan je op dat moment geen boeten oid geven. maar hij kan je als nog aanhouden. sterker nog. jij mag zelfs HEM aanhouden. dat zijn je burgerrechten. en je hebt er idd voor gekozen om te komen met je scooter en zal je waarschijnlijk met een paar lui moeten praten. ga zowiezo ff met de desbetreffende agent praten en leg het gewoon ff uit allemaal en neem vooral mee in je verhaal dat je bent gekomen al was t geen verplichting, dat het dus een teken is van goede wil en dat je bereidt bent om mee te werken met alle processen.

kiehard slijmen dus.... t zijn ook maar gewoon mensen en die hebben daar ook een reactie op. meestal wel positief.

iig succes ermee
 
Ik heb tegen de agent die me had gezien en ook gebeld had, gezegd dat ik er mee bezig was en alles en dat ik even wou testen of er verschil was en alles.......hij zei dat maakt me niks uit je komt naar het bureau......Ook komt de technische dienst naar me scooter kijken en is de kans groot dat er nog een boete komt boven op de boete die ik van de rollerbank kreeg, maar als ik het verhaal van ManourtF goed begrijp mogen ze me dus helemaal geen extra boete geven? of lees ik dat verkeerd
 
Back
Top