This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Genaaid

Ja precies Melf#50, heb zelf ook een Malaguti Firefox maar dan voor dagelijks gebruikrgineel, ook 2e hands gekocht maar na een maand moest ik er al een nieuwe cilinder onder zetten omdat men uitlaat er nog half onder hing en het schroefdraad er uit was maar ja kosten van onderdelen zijn al tegen de 500 euro aangelopen: ik heb ook een beetje een miskoop gedaan maar ja ik weet hoe het voelt maar ja life's a bitch. Een imitiatie cilinder is redelijk goedkoop, nieuw voor 108,50 bij mij maar ja als ik spullen verkoop zeg ik ook altijd tegen de mensen aan wie ik het verkoop: garantie tot aan de deur!
 
Men slider deugde ook voor geen meter. En je kan idd wel staan janken en die gast helemaal verrot schelden en bedenken hoe je em inelkaar wilt timmeren.... Maar die tijd kunje beter besteden om je scoot weer goed lopend te krijgen . Slider is nu inmiddels gefixt en loopt weer netjes . Gewoon ff wat tijd en geld in steken. (als je hem wilt houden teminste)
 
ja verkopen kan tog niet daar verlies ik alleen op

maja zou een van jullie mij een complete setup willen maken voor een nieuwe cilinder dan?

Evt 50cc snel... Minarelli Horizontaal LC
 
nja ik zou dus willen he liefste:

50cc snel en alles daarop afstellen... en dan varioring eraf proppen uit de uitlaat etc... maar dat kan k zelf

Ik wil dus wel redelijk snel ja =) densoods met een begrenzer
 
ik heb nu een Laser Xpro... ik denk dat ik die houd of een Yasuni Z,R, C16 koop

O ja en welke begrenzer zou t beste zijn?

Euro of die ene met afstandbediening (die kan k krijgen van een vriend van me) maar k weet niet wat schadelijk is en wat minder/niet schadelijk is en wat het snelste gezien word
 
wat je zou kunnen doen is dit:

DR50 (goeie vervangings cilinder)
Yasuni R

Als je nog wat harder wil optrekken zou je een 17,5 mm carb van Dellorto er onder kunnen gooien en een hebo vario.

Dus dan zou het dit worden:

DR50
Dellorto 17,5 mm
Hebo Vario
Yasuni R

Dit zal volgensmij wel erg mooi lopen. Je kan ook de laser uitlaat desnoods houden.

Eurobegrenzer blijkt wel goed te zijn. Maar als ze die vinden ben je wel de sjaak.
 
ja eurobegrenzer jah... maar ik had laatst gelezen dat er nog meer begrenzers bestaan... welke is daarvan het beste?/vinden ze het minst snel?

En heeft iemand nog tips over de plaatsen waar ik de begrenzer kan zetten? PM me
 
CXQTuning said:
ja eurobegrenzer jah... maar ik had laatst gelezen dat er nog meer begrenzers bestaan... welke is daarvan het beste?/vinden ze het minst snel?

En heeft iemand nog tips over de plaatsen waar ik de begrenzer kan zetten? PM me

Je kan kijken in het begrenzer topic.
 
Blaas setup (prijzig):
Polini evo 50cc
Polini evo 50 uitlaat
hebo/malossi/doppler (s2br) vario
17,5-19mm carb
andere koppeling kan, maar ori is ook goed
(als je toch een andere wilt, dan raad ik je de stage 6 koppeling aan. Heb hem zelf ook en is gemakkelijk om af te stellen dmv schroeven in of uit te draaien. En loopt fijn)

Als je iets minder wilt uitgeven:

Stage 6 50cc
Polini evo 50 uitlaat
hebo/malossi/doppler (s2br) vario
17,5-19mm carb
enz...

Hoop dat je er wat aan hebt...
 
CXQTuning said:
Trekken is voor mij t belangrijkst... Top hoeft niet zozeer...

maar t liefst wil ik egt lekkr optrekken

Pak een DR70 en een stdd uitlaatje met een 17,5 carb, kost niks, rijdt lekker...
 
nja daar kom je vroeg mee... en nee geen 70cc zei ik

maja heb nu dus DR50cc snel eronder liggen met mn laser spro.. past prcies maakt nog mooier geluid als mn vorige cilinder etc.. etc..

laat het inrijden maar beginnen