genaaid door de wouten

sr racing team

Powered by Malossi
Afgelopen donderdag ben ik bij ons vlakbij schoo aangehouden door een arrogante wout die dacht dat hij alles kon flikken.....
Ten eerste reed ie me bijna van mn scoot, en ik moest mee naar bureau, daar moest ie op de rollebank waar die lekker 2,0 draaide aangezien ie bij ons niet verder gaat dan 2,0. Kreeg een vette boete + voorkomen zei hij. Dus ik reed rustig de straat uit van het politiebureau, ga de hoek om, en word weer aangehouden. Zegt DIEZELFDE K*T WOUT dat ik weer op de rollebank mag. Dus toen stonden we daar, maar mn uitlaat is verrot dus ik schopte er en keer tegenaan, toen was ie kapot en draaide maar 1,6 op de bank. Maar kreeg wel een boete voor 2,0 kw. Toen kwam er een of ander baasje aan die zei dat het overnieuw moest, dus hun die uitlaat vast gezet :? . En weer op de bnk, maar nu gingen ze er met 5 man achterop staan duwen. Das toch niet eerlijk???
 
Advertisement - register to remove this

heb je nou twee keer een boete gehad voor vermogen?? volgens mij mag je maar 1 keer per dag op de rollerbank gezet worden.
greetz erik
 
Volgens mij moet je verplicht 20-30 min. de tijd krijgen om weg te rijden. Uit dat gebied zegmaar.. oftewel het waren een stelletje naaiende k*twouten!
 
kreeg je geen boete voor teveel decibel ? heb je nog mazzel :p
nee, is kut voor je, ik zou eens goed zoeken naar de regels om in ieder geval onder 1 boete uit te komen
 
1e boete mag, de 2e is ongeldig, het is te snel na de 1e + verkeerd gemeten. Ze mogen natuurlijk nix aan je scooter veranderen voordat deze op de rollerbank gaat.
 
Je mag na een boete voor teveel vermogen niet meer rijden officieel...dus ze mogen je gewoon nog een keer pakken.
 
Originally posted by Joost@aerox
je mag gewoon gelijk na een boete voor vermogen er nog een keer krijgen :| 8P heel fucked, maar waar..

Hehe...zelfde als je 2x geflitst ben met de auto op een dag..ga je ook niet zeggen van dat je die dag al een keer geflitst bent :p

Zou inhouden dat je na 1x flitsen overal met 150 langs kan blazen als je 1x per dag gepakt mag worden :p
 
Originally posted by Joost@aerox
je mag gewoon gelijk na een boete voor vermogen er nog een keer krijgen :| 8P heel fucked, maar waar..
niet als ze je niet hebben zien rijden... maar dat is in dit geval dus wel zo
 
Originally posted by Joost@aerox je mag gewoon gelijk na een boete voor vermogen er nog een keer krijgen heel fucked, maar waar..
Ik ben naar het woutenkantoor geweest, met de fiets :( Maar ze zeggen zelf dat ze gewoon zo vaak boetes mogen geven als ze zelf willen, omdat je er dus eigelijk niet meer op mag rijden. Dus misschien hebben ze gelijk maar het is wel een trieste manier om geld te krijgen. Ze maken op mij alleen al zoveel winst dat ze een heel korps kunnen onderhouden, laat me dan niet 2 keer achter elkaar boetes krijgen.............
 
heel zieke gasten..

ik reed een jaartje geleden naar huis.. er was niemand op de weg.. alle rode stoplichten geskipt.... op een gegeven moment reden er 2 aso's in burger naast me, ik gaf vol gas en reed door.. HOE MOET IK IN GODSNAAM WETEN DAT HET PLIESIE IS?
ik reed een kilometertje of 90.. werd van links ingehaald en simpelweg afgesneden, die knakker deed opeens ze deur open zodat ik er niet langs kon.. ik reed dus die deur in.....
uiteindelijk boete voor rood licht gehad en was mn strobescoop achterlichtje kwijt... waarschuwing voor de snelheid.....

dit soort dingen horen gewoon niet te kunnen, er klopt niks van en ze spelen met mijn leven.....

inmiddels heb ik wijze lessen geleerd en weet nu regelmatig onder een boete uit te komen.... maar deze ervaring zal ik nooit vergeten!!!!! het was een soort ontmaagding..
 
Als jij 2,0 haalt op de bank, zijn ze dan niet verplicht om m in beslag te nemen tot dat de officier van justitie m vrijgeeft? Was bij maat van me wel het geval. ALs dat zo is zou de tweede dus helemaal niet kunnen, aangezien ze m in beslag hadden moeten nemen. Stond erop die boete een bedrag?
 
Back
Top