Gemini 7553PI voor Vespa Piaggio LXV

GerritPost

New Member
Hallo,
Mijn dochter heeft een Vespa Piaggio LXV met deze Gemini alarm en de scooter heeft langere tijd stil gestaan door schade etc.
Nu na langere tijd rijd de scooter weer maar het alarm werkt niet. De afstandsbediening werkt wel groene led maar alarm reageert niet.
Ik heb de voorkap gedemonteerd en alles lijkt gewoon aangesloten te zitten en de 2 zekeringen zijn heel.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen.
Gr. Ger
 
Advertisement - register to remove this

Hoogstwaarschijnlijk is de stroom er af geweest waardoor het geheugen weer op blank komt te staan.
(Accu losgekoppeld en/of is leeggelopen??)
Bij de originele Gemini alarm voor Piaggio zit meestal een soort van pincode welke het alarm wederom activeert.
Dit is ook zelf in te stellen heb ik begrepen....

Zat dit alarm van origine gemonteerd of?
Batterij van de remote control nog in orde?
Groene led blijft branden of gaat knipperen als men nogmaals het alarm activeert?
 
Last edited:
Hoogstwaarschijnlijk is de stroom er af geweest waardoor het geheugen weer op blank komt te staan.
(Accu losgekoppeld en/of is leeggelopen??)
Bij de originele Gemini alarm voor Piaggio zit meestal een soort van pincode welke het alarm wederom activeert.
Dit is ook zelf in te stellen heb ik begrepen....

Zat dit alarm van origine gemonteerd of?
Batterij van de remote control nog in orde?
Groene led blijft branden of gaat knipperen als men nogmaals het alarm activeert?
Hoi Floris,
De scooter is gelijk met aankoop voorzien van alarm als extra optie.
Misschien moet ik de leverancier benaderen en de pincode vragen.
De batterijen zijn nagenoeg vol ik heb deze nagemeten en bij het indrukken op de AB blijft het led continu branden.
Ook de led bij de houder van de elektronische sleutel brand of reageert niet
 
Back
Top