This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Geluid uit carter op de top

Patrick V.

PuttenSR
Ik heb vandaag een nieuwe hebo vario in een scooter gezet en daar zaten malossi rollen bij alleen die waren te ligt dus had ik een setje van RMS gehaald in de goeie aantal gram.

Nu viel me al op dat die malossi rollen beter in die banen zaten dan die goedkope dingen (in de breedte dus van links naar rechts terwijl het de zelfde maat is).

Maar goed, alles gemonteerd en toen ging ik rijden maar dan hoor je een vrij hard geluid uit de carter vandaan komen net of er iets trilt oid. Wat zou dit kunnen zijn? Toch de rollen dat die heel hard heen en weer gaan en dat ik dat geluid hoor?

Het is alleen puur op de top verder gaat alles prima.

Er zit overigens een vrij nieuwe hebo koppeling in en de rest gewoon standaard poulies e.d.
 
17x12 maar nu kijk ik zojuist op de euroscooters site en daar zie ik denk ik mijn fout al. De maat die word gebruikt is 17x12,3.

Maar waar kan je die halen want die heb ik nog nooit gezien?
 
Ja net of er iets trilt zoals ik gelijk dacht aan de rollen. Het is puur alleen als je 1-2 sec op de top rijd begint het.

Gaat ook vrij hard want je hoort het goed ook al heb je helm op enzo.

Beetje trillend geluid dus.