Gele on/off switch Sym Fiddle 2 50s defect

Robertadh

New Member
Hoi,

Tijdens kleine reparaties houdt ik mijn buddy seat, welke over een on/off switch beschikt, altijd verbonden aan mijn scooter. Helaas is eergisteren mijn buddyseat van de tafel naast mij gevallen, waardoor de bedrading een flinke ruk heeft gekregen. De scooter start nu niet meer. Vliegwiel wordt nog wel lichtelijk aangedraaid.

Kan iemand mij vertellen kan welke kabels ik moet doormeten om erachter te komen dat alles nog werkt?

Groetjesss
 
Advertisement - register to remove this

Wist niet dat deze schakelaar ook op de Fiddle 2 zit !?
Heb hier een bijna nieuwe Fiddle 3 staan met 560 km op te teller.
Ding is van mijn zus en ik zou even het e.e.a. aan onderhoud plegen...
Verder niet belangrijk maar na een klein ritje op de scoot heb ik bij thuiskomst per ongeluk de schakelaar omgezet.
Na het onderhoud wilde dat gekke ding toch niet meer starten zeg.., geen leven in de scoot.
Nu wist ik het echter wel van de startonderbreker welke op de jiffy zit maar die andere schakelaar was me even totaal ontgaan ..lol. (dubbel/dubbel beveiliging o_O)

Anyway, deze zit gewoon vast met een stekkerverbinding welke voorzien is van 2 kabels.
Vermoed dat nu 1 van de 2 draden uit de socket/stekker getrokken is of er is een draadbreuk.
Heb even dit opgedoken, misschien dat je er wat aan hebt.

UUOVLkR.png


Edit Ik ga nog even op zoek naar welke waardes men daar dient te meten....
Komt goed hoor.., waarschijnlijk is het gewoon iets kleins!
 
Last edited:
Sorry voor de wat verlate reactie..(druk, druk, druk op de ketel!...)

:cool: Dat het gelukt is....
Maar voor de volledigheid in dit verhaal zou het je sieren om het geheel uit de doeken te doen.
Altijd makkelijk voor de volgende scooterbroeder en/of zuster die met een soortgelijk en/of identiek probleem zit.
 
Back
Top