geld verspilling?

markie

Well-Known Member
ik heb een half jaar geleden een xpro gekocht, rijdt heerlijk op een 50cc orgineel alleen wil iets sneller.

50cc dr
17.5 en xpro

ik wil iegleijk een nieuwe uitlaat kopen een yasuni r. scheelt het veel tussen deze uitlaten?

wel in de prijs namelijk :L

ik hoor het graag
 
Advertisement - register to remove this

ow ja ik wil ook van dat stomme knetter geluid af maar een lkkr dof geluid niet al te hard. weet iemand geluid van deze pijp ook toevallig f andere goede pijpen met zwaar geluid
 
Aan het geluid is weinig te doen. Enkel wat meer demperwol erin of glaswol. Qua uitlaten keus zou ik voor en Yasuni R gaan. Deze zijn over het algemeen ' het beste ' op standaard cilinders. Goede keus.
 
Idd ik zou het geld van de yasuni R eerder in een DR70 cilinder steken en daar de standaard uitlaat op plaatsen.
Dan ga je zeker wat sneller en heb je vooral een stuk meer koppel.
Ook ben je dan veel goedkoper uit ;)
 
Idd ik zou het geld van de yasuni R eerder in een DR70 cilinder steken en daar de standaard uitlaat op plaatsen.
Dan ga je zeker wat sneller en heb je vooral een stuk meer koppel.
Ook ben je dan veel goedkoper uit ;)

maar dan zit je ook weer met een andere kruk.
doe je dat niet en het breekt , ben je wel een stuk meer kwijt dan een yas R

ik zou persoonlijk voor een dr 70 gaan met een ander assje
meer koppel en loopt ook wel wat sneller..
 
ja oke. dus jullie zeggen : andere as ( doppler,rito bv) en dan 70 dr. ik heb nier namelijk een sitiplus liggen dat ik het probleem niet.alleen ik wil niet heel de tijd het gevoel hebben dat hij elk moment in de soep kan naaie.

kun je met die 70 dan ook volgas knalle 20 km lang? want moet elke dag 20 km naar school en er zit een stuk recht eind in van 4-5 km.
 
Back
Top