geld verdienen @ internet

Yamaha Aerox

Aerox Member
ik heb dus gisteren www.zakgeldonline.nl gevonden dat is dat geld verdienen op internet en heb alle voorwaarden e.d alles gewoon doorgelezen maar ik weet nie of dat nou gewoon echt is zeg maar of gewoon oplichterij dat je zo makkelijk geld kan verdienen. Is iemand van het forum toevallig lid van zoiets of doe dat internet geld verdiengebeuren, maar werkt dat nou echt, want als je al voor 5 euro aan banners heb geklikt en emails gelezen enz. kan die 5 euro laten overmaken op je rekening.:? tja is hier iemand van dit forum die ook zoiets doe?
 
Advertisement - register to remove this

Nooit aan zulke dingen beginnen. Ik heb 't in m'n begintijd van internetten ook gedaan en ik ben er niks rijker op geworden. Na een jaar had ik nog maar 10 dollar en je moest minimaal 30 euro ofzo hebben om het op je bankrekening te kunnen laten storten.

Als je dan toch iets goeds wilt, moet je hier eens klikken. Goed bedrijf, met veel leden, interessante mails, moeite wel waard vind ik, ik heb m'n eerste 25 euro iig al binnen, over een paar weken m'n 2e storting :)

[mod edit]We gaan dus niet zitten promo-en![/mod edit]
 
Last edited by a moderator:
ik heb een keer (2 jaar geleden) een 20 dollar cheque binnengekregen, inwisselen alleen kostte al 30 gulden aan kosten, heb m dus lekker bewaard. beter doe je zo'n rapportenshit, heb ik reeds 100 euro mee verdiend in een paar dagen, was wel lachen :p
 
dus jij ben lid van euroclix? wel eens problemen o.i.d gehad en maken ze het geld gewoon netjes over? heb voornamelijk geld nodig en dit is dan wel een optie
 
Hmzz, schiet voor geen ruk op maar doe zelf euroclix.nl, heb al 1 keer 10 euro gestort gehad, als je veel nieuwe mensen toevoegd kun je best snel binnenlopen maar nooit zo'n zin an...

Greetz...
 
Originally posted by mendophir
ik heb een keer (2 jaar geleden) een 20 dollar cheque binnengekregen, inwisselen alleen kostte al 30 gulden aan kosten, heb m dus lekker bewaard. beter doe je zo'n rapportenshit, heb ik reeds 100 euro mee verdiend in een paar dagen, was wel lachen :p

Het heet multilevel marketing iig :)
 
Heb t ook ooit es gedaan. Zat toen aan 24 gulden in 4 maand ofzo.. schoot voor geen meter op. Ze betaalde pas uit bij 25 gulden dus ik greep der net naast. Toen gingen ze failliet ...

(Dat was btw met zo'n bannertje boven in je beeld)
 
Originally posted by JP-Speed
wie kan mij de doel van euro clix ff uitleggen ik snap er geen reet van:?

Gewoon aanmelden,en daarna zoveel mogelijk mensen lid maken..is 100 clix..1000 clix = 10 euro ofzo..dus 10 mensen zoeken...en dan later kryg ej e-mail die je moet beantwoorden en lezen...en op banners kyken...gewoon een beetje op die site kyken!
 
Originally posted by JP-Speed
wie kan mij de doel van euro clix ff uitleggen ik snap er geen reet van:?

Euroclix stuurt jou emails, hier zit in een link in waar jij op moet klikken om tegenwoordig 5 clix voor te krijgen als je de site bezoekt.
Soms krijg je ook een email waar je iets bij kan kopen/ bestellen bijv. een tijdschrift of zo, dan krijg je 200 of soms nog meer clix als je lid wordt. Als je geen interesse hebt om iets te kopen gooi je de mail weg en krijg je die clix niet.
Oh ja, 1000 clix is 10 euro, 2000 clix is 25 euro.
Hun komen dus aan geld van adverteerders die iets via hun verkopen zeg maar.
------

Zo doe ik zelf ook wel al meer dan 2 jaar mee aan dit gedoe, heb een jaar of zo geleden geld van Euroclix gehad en van nog meer van die sites. Ben nu aan het sparen voor 2000 clix.
Als je nog meer van die sites wil moet je maar ff vragen hoor.
 
Het principe van euroclix is best goed.
Je kan er echt geld mee verdienen en het loont ook best wel.
Check dit tabelletje ff:

1000 Clix = 10 euro
2000 Clix = 25 euro
3000 Clix = 35 euro
4000 Clix = 50 euro
5000 Clix = 70 euro
10000 Clix = 150 euro
20000 Clix = 325 euro
50000 Clix = 850 euro

Voor ieder lid dat zich via jouw aanmeld krijg je 100 clix, ook als je ergens een proefabbo op neemt, of iets koopt bij een website (bol.com en derg.) krijg je ook clix, er zijn ook vragenlijsten in te vullen waar je min. 100 clix, voor krijgt.

En de makkelijkste manier is, als je meerdere emailadressen hebt die ook inschrijven. :D

Als jullie lid willen worden klik dan hier:
:rolleyes:

http://www.euroclix.nl/

Alvast Bedankt :* :* :* :*

[mod edit]We gaan dus niet zitten promo-en![/mod edit]
 
Last edited by a moderator:
pfff... ik vind die internet-geld-verdien-shit echt zo'n bullshit he :| ben je maand bezig ofzo, heb je 10 euro... nou wauw :| dat heb ik ook met 1 uurtje werken en dan heb ik niet al dat gezeik op mn comp.....

dus: zoek een normaal baantje en begin niet aan die internet-shit als je geld nodig hebt :!
 
Doe je het wel ff via mij? Asjeblieft? Jij gaat er niets op achteruit, met die euro die ik weer aan jou verdien kan ik morgen de automaat weer plunderen ofzo ;)
 
Originally posted by DNA-Menno
Het principe van euroclix is best goed.
Je kan er echt geld mee verdienen en het loont ook best wel.
Check dit tabelletje ff:

1000 Clix = 10 euro
2000 Clix = 25 euro
3000 Clix = 35 euro
4000 Clix = 50 euro
5000 Clix = 70 euro
10000 Clix = 150 euro
20000 Clix = 325 euro
50000 Clix = 850 euro

Voor ieder lid dat zich via jouw aanmeld krijg je 100 clix, ook als je ergens een proefabbo op neemt, of iets koopt bij een website (bol.com en derg.) krijg je ook clix, er zijn ook vragenlijsten in te vullen waar je min. 100 clix, voor krijgt.

En de makkelijkste manier is, als je meerdere emailadressen hebt die ook inschrijven. :D

Als jullie lid willen worden klik dan hier:
:rolleyes:

http://www.euroclix.nl/

Alvast Bedankt :* :* :* :*

[mod edit]We gaan dus niet zitten promo-en![/mod edit]

Bij misbruik van euroclix staat de organisatie in het volste recht stappen te nemen tegen de overtreder van de regels en is een onmiddelijk opeisbare dwangsom van 20000 euro (kan ook ietsje minder zijn) oplegbaar... zoiets stond er op de site. Als er dus een X aantal adressen vanuit 1 IP geopend worden, zou ik maar erg uitkijke !!!! Ik ga het risico niet nemen iig
 
Last edited by a moderator:
Originally posted by hebo-aeroxje
Bij misbruik van euroclix staat de organisatie in het volste recht stappen te nemen tegen de overtreder van de regels en is een onmiddelijk opeisbare dwangsom van 20000 euro (kan ook ietsje minder zijn) oplegbaar... zoiets stond er op de site. Als er dus een X aantal adressen vanuit 1 IP geopend worden, zou ik maar erg uitkijke !!!! Ik ga het risico niet nemen iig

Hmm, laat ik dit een jaartje geleden nou wél hebben gedaan, het bleef bij een waarschuwing... :)
 
Back
Top