gelaserd

Xearo

GC Member
ik ben gister gelaserd, ik reed netjes met verkeer mee, ik reed 56km/h volgens oom agent. dus 26te hard. kost me 115euro. wat kan ik hier tegen doen? naar mijn weten is een lasergun geen wettelijk goedgekerud meetmiddel. wat weten jullie hier van?

Advertisement - register to remove this

nix aan te doen...... ik ben ook gelaserd met 92 op een weg buiten de bebouwde kom.....

heb een bezwaarschrift ingediend omdat ik vindt dat er voor de autos de lasergun is en voor de scooters de rollerbank(niet dat dat was is) mja...

werdt gelijk afgewezen maar je kan het natuurlijk altijd proberen :W

gedraag je je netjes krijg je nog straf :|

ik had dat ook , ik reed 15 door dorpstraat (bennekom)
gewoon netjes stapvoets dus , houd die agent mij aan om mee te komen naar rollerbank

ik achteraf vragen waarom hij me aanhield , hij ''je betn eenmaal een brommer rijder en die pakken we gewoon'' :|

dr wa toch zo`n nieuwe regel? 50km met de auto`s mee omdat het veiliger is? :|

en dan wel 115euro boete omdat je veiliger rijdt? moet je anders 30 karren en dan van de weg af worden gereden? :|

pfff

Vanaf dit jaar zijn laserguns toch niet meer geldig door de politie te gebruiken, tenminste dat had ik gehoord.... vanaf 1 januari ofzo?

Hmmm kortom die wouten zijn gewoon motherfuckers....
Ik ben ook gepakt.. tering hoge boete.. maar nu heb ik er gewoon een toerenbegrenzer in laten bouwen. Op het moment dat ze je aan houden " hopla knopje om" en je rijd als het ware vrij orgineel.
Je moet um dan niet zo laten afstellen dat als je normaal rijd je de 110 haalt en met die begrenzer aan 45.. dusz daar moet je dan gewoon 65 van maken ofzo (komt het nog een beetje geloofwaardig over)... Altijd goedkoper dan een boete...
p.s. die begrenzers zijn niet eens zo duur..

grtzz.. Rs.

Back