Gekleurde banden

Anne

mannelijke versie
Ja, er waren hier een paar topics over, en in 1 daarvan zei iemand tussen zn lippen door, "dan krijg je gekleurde burn outs".
Nu vraag ik me af of dit zo is, weet iemand hier iets van af? En weet iemand of ze nog te krijgen zijn toevallig, had op een paar webshops gekeken maar zonder resultaat.

Het leek me wel grappig namelijk om een mooie burn out te maken met een gekleurde band (die ik dan gewoon om een reserve velg leg..)
 
Advertisement - register to remove this

Zal in Dui. wel te krijgen zijn.


Colored_Scooter_Tires.jpg


blue-scooter-tire.jpg
 
Last edited:
nee, er zijn gekleurde banden, maar die burnen niet in kleur.

Je hebt wel banden die in kleur burnen, maar die zijn gewoon zwart van uitzicht, en alleen te verkrijgen voor auto's zover in weet. :)
 
zoek zo een firma op die die banden verkoopt ;), die zullen vast wel willen helpen aangezien zij het ook weer ergens vandaan halen, waar ze het maken of importeren. daar zullen vast ook wel weten waar ze te verkrijgen zijn of hebben ze zelf.


en niet alleen auto's kunnen in kleur or ;)
 
Je hebt zelfs autobanden die naar een bepaalde geur ruiken(lavendel, rosemarijn) inplaats van gesmolten rubber als je ze burnt:P. Je betaald voor een auto band wel zo'n 135 tot 319 dollar per stuk. (google):D

voor scooters is het waarschijnlijk een ander verhaal.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=98jJhO7XNcs"]YouTube - burnout pink[/ame]
hier wat filmpjes;)
 
Back
Top