John
New guy in town...
beste,
Het is een tijd geleden dat ik hier geweest ben maar ik heb een probleempje. Ik ben weer met leuk blokje bezig. Gewoon voor de fun.
Evo70 3br
26mm s6 sproeier 140 stationair 40
Dpr c21
Carters tuned op evo
Malossi membraan
Wigje
Rechtspruitstuk
Malossi Eprom binnenrotor.
Nou doet het volgende probleem zich voor:
3 keer trappen, een paar keer een klappen en dan weer uit. Volgas even hoogtoeren en weer oud. Ik denk een seconde
Carb schoongemaakt. Sproeier 115, 128 en 140 getest. Standaard stationair en 40 sproeier.
Geen verschil. 3 keer kicken, een 2 of 3 klappen en uit. Zonder choke geen beweging.
Bougie is new.
Massa op het frame en van frame naar blok.
Vonk krachtig en blauw.
Vlotter kamer loopt vol.
Als ik een beetje brandstof in het spruitstuk gooi dan doet hij meer. Een volle seconde hoog toeren en uit.
Iemand nog suggesties?
Het is een tijd geleden dat ik hier geweest ben maar ik heb een probleempje. Ik ben weer met leuk blokje bezig. Gewoon voor de fun.
Evo70 3br
26mm s6 sproeier 140 stationair 40
Dpr c21
Carters tuned op evo
Malossi membraan
Wigje
Rechtspruitstuk
Malossi Eprom binnenrotor.
Nou doet het volgende probleem zich voor:
3 keer trappen, een paar keer een klappen en dan weer uit. Volgas even hoogtoeren en weer oud. Ik denk een seconde
Carb schoongemaakt. Sproeier 115, 128 en 140 getest. Standaard stationair en 40 sproeier.
Geen verschil. 3 keer kicken, een 2 of 3 klappen en uit. Zonder choke geen beweging.
Bougie is new.
Massa op het frame en van frame naar blok.
Vonk krachtig en blauw.
Vlotter kamer loopt vol.
Als ik een beetje brandstof in het spruitstuk gooi dan doet hij meer. Een volle seconde hoog toeren en uit.
Iemand nog suggesties?