Gehackt!!! wie helpt mij?

Advertisement - register to remove this

Als je hem echt graag terug wil, zul je hotmail ff moeten mailen.... vertel je verhaal, en wacht op hun reactie..

Of weet je wie het was ?

ik denk niet dat dat gaat lukken om achter dat password te komen zul je toch echt de hele hotmail server moeten hacken en niet elke icter @ forum kan dat. en het kost heel veel tijd. jij bent gehackt doordat iemand de vraag van je secret question wist (staat nu gehackt). je moet gewoon veel antworden proberen en michien ookw achtwoorden. ik denk ook niet dat hotmail zomar een ww geeft. want je zult niet de eerst zijn die dat probeert :)

Ik heb dit ook een keer gehad.
Ik heb toen een emailtje naar hotmail gestuurd, ze vroegen me toen wat dingen en naar een paar dagen kreeg ik een nieuw wachtwoord toe gemaild.
Het mail adres weet ik niet zo uit mijn hoofd, het staat op de site van hotmail ergens.
Het was geloof ik iets van abuse@hotmail.com. Success...

Je zal wel zo'n veeeel te makkelijke vraag hebben gehad, want volgens mij is het niet zo heel makkelijk om daar in te breken, en stel dat er een paar mensen zijn die het kunnen, wat willen hun in hemelsnaam met jou adres?

ehmm ik snap hem niet helemaal want hij vraagt van wie ik me password wilt krijgen dus? maar ik weet niet wie het gedaan heb natuurlijk, iemand die t me helemaal kan uitleggen?

Raymon

omdat je van scootin bent mag het.
maar het was duidelijk dat je nogniet toe was om op een echte scooter te rijden })

newbs hotmail kan je niet hacken man.. damn.. als dat zou kunnen. tis een keer geweest dat het kon meer niet.. als je account het niet meer doet. is het gewoon dom geweest van je om je secret question en answer makkelijk te maken.. dom dom

Back