Geen woorden voor: 10 jarig jongetje pleegt zelfmoord....

Status
Not open for further replies.

Murphy_Lee

KEEP IT 4REAL
WTF :X

De 10-jarige Bas in Groesbeek blijkt afgelopen weekend zelfmoord te hebben gepleegd.


In het dorp ging het gerucht dat de jongen door bliksem zou zijn gedood, maar zijn ouders hebben een eind gemaakt aan die verhalen. Op de school 't Vossenhol van de jongen hebben ze verteld dat Bas zelf voor een eind aan zijn leven zou hebben gekozen, zo meldt De Gelderlander.

Directeur John Peters van de school zegt tegen de krant dat Bas de enige jongen was in een gezin van vijf kinderen. "Zijn ouders hechten eraan de wereld te laten weten dat hun zoon er zelf voor heeft gekozen dit leven te verlaten. Ze zijn natuurlijk kapot van zijn dood, maar respecteren dat hij hiervoor koos. Hoe gek dat misschien ook klinkt."
Hoe Bas het deed, weet echter alleen zijn familie. En het waarom? Daarover tast iedereen in het duister, aldus de krant.
Zelfmoord bij kinderen van 10 of jonger komt zelden voor.

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/5183630/De-jongen-met-de-hoed-is-niet-meer.ece

Iemand die uit de omgeving komt?
 
Advertisement - register to remove this

Slotje wat mij betreft, mensen lijken namelijk nooit fatsoenlijk met dit onderwerp om te kunnen gaan. Ik heb een half jaar geleden een zeer gehecht huisgenootje en vriend verloren op deze manier en hoe mijn naaste omgeving hier mee om ging, totale onwetendheid!

Laten we het beperken tot dit enkele nieuwsbericht.
 
Ik zie zelf ook niet in hoe enige discussie iets over dit feit kan helpen, verhelpen of voorkomen. Het is erg vervelend, maar als er motieven duidelijk zijn kan je nog ergens een discussie over voeren.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top