This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

geen vonk wie kan mij helpen zelf de dealer kan de fout niet vinden

jerrytjuh

Well-Known Member
ik heb een puch zip 70CC met een 21mm cabr. en een gianelli uitlaat.
hij deed het eerst uitstekend maar ineens deed hij het niet meer is geen gang meer in te krijgen.
de bougie vonkt niet meer...
ik heb een andere cdi unit geprobeerd maar starten doet hij niet.
weet iemand hoe ik de fout kan vinden of wat de waarden zijn als ik mijn cdi unit ga meten en de spoelen achter het vliegwiel.
ik had zo'n idee dat het de pick up[ kan zijn maar weet niet hoe ik die kan meten en wat de waarden is.
albvast bedankt!

als het de bougie niet is.... kan je dan niet van iemand even wat lenen om te testen? Of heb je die mogelijkheid niet?

maar ik zou dus ook zker ff een andere bougie testen als je dat nog niet gedaan hebt.

weet nie je setup, maar onst kan ind kapot zijn, kan ook bobine of cdi zijn. moet gewoon ff uitproberen en ind vershillende bougies. anders kan je altijd nog roto porberen, die heb zo erge power, dan moet die het wel doen.

m

Sluiting uitgesloten? Ik had op een gegeven moment ook kosrtsluiten met standarad ontsteking toen ik een killswitch met metalen grondplaat op mijn tnt stuur had geplaatst. Leg anders ff een paar draajes van het frame naar blok en van -pool van de accu naar het frame. suc6 ermee