Geen vermogen op s6 racing met r1200

ColinBrandwijk

Well-Known Member
Ik heb vorige zomer rondgereden met n Piaggio SP blok, alleen kreeg ik hier niet echt vermogen uit, nu denk ik erover om een andere uitlaat te gebruiken alleen weet ik niet zo goed wat te kiezen.
Set-up nu:
S6 racing MK2 70cc
Malossi RHQ krukas
HPI binnenrotor
S6 vforce membraan
28mm carb
S6 r1200 uitlaat
S6 oversized Vario met 4,5gram rollen
Malossi halfpoulie met delta clutch en groene drukveer en rode trekveren
Malossi primaire en secundaire vertanding

Nu had ik wel aanzienlijk vermogen door de setup maar toch het gevoel niet alles eruit te halen. Ik zit zelf te twijfelen om een R1400 een yasuni C20 of een C21 te gaan gebruiken. Misschien dat mensen hier een soortgelijke setup hadden/hebben en mij iets kunnen aanbevelen.
 
Advertisement - register to remove this

Hoe bedoel je hebt het gevoel niet alles eruit te halen? Heb je de scooter wel eens op een testbank gehad? Vaak met zulke setups is er gewoon al pk's te winnen door veel beter af te stellen. Squish, elektrode afstand en carb afstelling.
 
Hoe bedoel je hebt het gevoel niet alles eruit te halen? Heb je de scooter wel eens op een testbank gehad? Vaak met zulke setups is er gewoon al pk's te winnen door veel beter af te stellen. Squish, elektrode afstand en carb afstelling.
Squish was tot op de 100ste mm nauwkeurig volgends de handleiding. Ik beschik alleen niet over een testbank. Misschien kan het aan het soort bougie liggen, weet ook niet welke voor deze setup geschikt is. Ik gebruikte de iridium van NGK
 
Back
Top