Geen spanning?

PowerFreak

Love her :P
Ik heb bij me sf2 het zwarte draadej per oneluk doorgeprikt. En sindsdien is de elec. start kapot en de toeter doet het haast niet meer. Ook zijn de temp. meter en benzinemeter raar bezig. Als ik het contact aan zet dan doen ze het niet, pas als ik start, en dan sta ik bv. bij een stoplicht stationair te draaien, dan vallen ze iets naar beneden. Ik bedoel dat zwarte draadje, net achter je rad. je kan er nog wel bij, zit bij een bundeltje. Wat moet ik doen? Is het de spanningsdraad ofzo?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Jasper
zal wel je massa zijn, en dan doet weinig het :p gewoon weer aan elkaar solderen en wat isolatietape eromheen draaien.......
Aan zijn verhaal te horen is het niet de massa, maar de 12V van de accu. Oplossing is idd solderen of een kroonsteentje gebruiken en isoleren .
 
Je kan de 2 uiteindes aan mekaar solderen en dan stukje krimpkous of gewoon isolatie tape erover. Je kan ook krimppluggen halen (die zitten nog wel meer in je scoot), draadje aan de ene kant erin, andere draadje aan de andere kant en dichtknijpen.
 
Volgens mij wordt met het solderen vertinnen boedoelt. Vertinnen doe je door de gestripte delen van de draadjes op te draaien en dan een paar druppeltje soldeer erover heen te laten lopen zodat je 2 "pennetjes" krijgt wat makkelijk is als je ze in een kroonsteentje schroeft (geen gekloot met draadjes die alle kanten op steken). Correct me if i'm wrong.....

greetz, Jeroen
 
Originally posted by shadow of NRG
Volgens mij wordt met het solderen vertinnen boedoelt. Vertinnen doe je door de gestripte delen van de draadjes op te draaien en dan een paar druppeltje soldeer erover heen te laten lopen zodat je 2 "pennetjes" krijgt wat makkelijk is als je ze in een kroonsteentje schroeft (geen gekloot met draadjes die alle kanten op steken). Correct me if i'm wrong.....

greetz, Jeroen

kijk jij snapt het :W
 
Back
Top