Geen kracht rijdt max 45 met gianelli shot hetzelfde als met standaard uitlaat?

2fast4rees

Well-Known Member
Hallo mensen,
ik heb een probleem ik heb eergister een aerox gekocht,
hij start netjes als ik gas geef voel je hem best goed trekken als ik stil sta,
als ik weg wil rijden gaat dit heel langzaam en komt niet op toeren en rijdt heel langzaam naar de 46/50 dit is dezelfde snelheid die ik ook kon halen met me orginele uitlaat

mijn motorisch gedeelte:
alles standaard behalve stage 6 koppeling gele drukveer en mtkt rolletjes 5,25,
ik heb me bougie eruit gehaald om te kijken wat voor kleur hij was en hij was zwart,
ik kwam er vanochtend erachter dat van mijn luchtfilter het aanzuignapje was verloren dus ik nieuwe gehaald dacht het hebben op gelost stopde erin en gaf gas en kwam niet van zijn plaats?

mijn sproeier is 86.

wie kan me helpen
gr.thomas
 
Advertisement - register to remove this

ten eerste zit waarschijnlijk je prop nog in je uitlaat?
die haal je er uit en dan je rondel ook. die gele drukveer vervang je door ofwel de originele ofwel een witte van malossi bv.
loodjes zijn ook te zwaar denk ik,probeer iets lichter.. 4.3 ofzo.
en dan stel je je sproeier nog af,ga een stukje rijden en kijk naar de bougiekleur..

hoop dat je hier wat aan hebt.
 
ten eerste zit waarschijnlijk je prop nog in je uitlaat?
die haal je er uit en dan je rondel ook. die gele drukveer vervang je door ofwel de originele ofwel een witte van malossi bv.
loodjes zijn ook te zwaar denk ik,probeer iets lichter.. 4.3 ofzo.
en dan stel je je sproeier nog af,ga een stukje rijden en kijk naar de bougiekleur..

hoop dat je hier wat aan hebt.
hmm de prop in die gianelli zit er niet meer in heb deze op me sonic gehad en haalde de 85 dus, denk het niet heb ook al de witte geprobeert precies hetzelfde effect, en de rolletjes ga ik snel proberen ik krijg morgen me oude vario terug doppler s3r en even sproeier 74 proberen en dan kijken wat het resultaat is
 
Ik heb gister de sproeier verwisseld bleek het nog niet te zijn,
toen heb ik me cilinder vervangen door me cilinder van me oude sonic,
deze reed super en haalde makkelijk de 85 nu is hij gister ook vastgelopen door een fout van mij ik heb het pistonveertje niet goed geplaatst die zat niet goed vast.

maar het probleem begrijp ik nog steeds neit ik heb de cilinder eraf gehaalf dit is een motoforce de uitlaat poort is echt ****** groot
naja ik heb deze cilinder er weer op en nu rijdt die weer 50:p

gr.thomas
 
ik heb me bougie eruit gehaald om te kijken wat voor kleur hij was en hij was zwart,
ik kwam er vanochtend erachter dat van mijn luchtfilter het aanzuignapje was verloren dus ik nieuwe gehaald dacht het hebben op gelost stopde erin en gaf gas en kwam niet van zijn plaats?

mijn sproeier is 86.

Als ik dit zo hoor.. moet je een kleinere sproeier begin eens met een 80. Als het aanzuigbuisje van je luchtfilter eraf is krijgt hij meer lucht.. en je bougie was toen zwart.. kan je nagaan als je hem erin doet en nog minder lucht geeft. dan verzuipt hij zowat. :p
 
Back
Top