Geen kortsluiting met deze aansluiting sounboard?

Rmn--

Well-Known Member
Ik heb dus een aerox soundboard gekregen van een vriend die hem niet meer nodig had.
Hij zegt dat het losse draadje gewoon op de - kan maar voor het zekere voor het onzekere vraag ik het hier nog even.
Zoals op de foto te zien is kan die gewoon op - zonder dat ik kortsluiting krijg?
Het draadje zit trouwens door de schakelaar heen.:+

Soundboard
 
Advertisement - register to remove this

zoals ik het nu zie kan het idd wel probeer het gewoon. misschien ook nog even een zekering tussen zetten voor de veiligheid.
 
als er een schakelaar tussen zit is het zeer waarschijnlijk de plus hoor.
wat heeft het voor nut om de min te schakelen?
kun je geen duidelijke foto maken van de zijkant waar de draden op zitten?
 
Er zit een rood lampje op, en nee die brandde niet.
Dus op plus omdat er een schakelaar tussen zit?
Geen idee of de zekering nog goed is, ga er van uit van wel.
 
Als je slim bent haal je even je accu uit je brommer.sluit de soundboard dan aan op je accu.
Is wat makkelijker te overzien zo.Maar kun je anders even een duidlijkere foto ervan maken.
 
Daar zit dus al me probleem.
Ik heb maar 1 draad, en vroeg daarom dus of die op plus of min moest omdat ik niet veel van snapte en dat op die foto wel duidelijk had gemaakt?
Kan iemand mij dus vertellen waar die 2 draden dan op aangesloten moeten worden, als ik 2 van die draden heb en wat voor moeten dan precies zijn ?
 
Last edited:
Daarom vraag ik je dus al een aantal keer of je een duidelijke foto van het geheel wil maken.
1 waar de aansluitingen duidelijk zichtbaar op zijn.
met 1 draad gaat hij echt niet werken.hehe
 
Nou heel simpel die losse draad die je ziet wou ik dus op de accu doen en dat werkte natuurlijk niet hehe.
Dus nou is mijn vraag wat voor kabel moet ik kopen met 2 draadjes?
 
2qw07xx.jpg
 
Back
Top