Geen gele stickers/plaatje meer nodig

Folkert@MinaRally

Freude Am Fahren
Ik zat me laatst te bedenken, nadat ik vorige week een toonbriefje had gehad van een kankerwout, omdat ik geen gele sticker/plaatje op me scoot had. De reden daarvoor is duidelijk: mijn hele scoot is zwart/blauw en die stickers passen daar gewoon niet bij. Het zag er niet uit. Ik heb ze er daarom ook meteen weer afgehaald. Ik heb dat ook tegen hem gezegd. Geef mij maar een boete, die stickers komen er bij mij gewoon niet op. Hij ging nog zeuren dat stickers ook niet mogen (HOEZO DOM?). Toen zei ik dus: liever boete dan 2 gaten in me kappen boren. (Hij zei: ja daar heb je weer gelijk in....TUURLIJK HEB IK GELIJK EIKEL
smile.gif
)

Ok alles leuk en aardig, maar nu het volgende.
Die rare antieke regel, was er alleen voor zodat automobilisten enzo, konden zien dat het een brommer of snor scoot/brommer is. (duh!) Dit was alleen maar voor die rare regel dat snor/bromdingen niet behoren tot de categorie motorvoertuigen (mag ik even een uitleg daarvoor?) Dit weer in verband met de regel dat deze groep van rechts geen voorrang heeft.
Maar nu per 1 mei, heeft iedere BESTUURDER van rechts voorrang. Dus dat hele onderscheid is niet meer nodig lijkt me. Dus optiefen met die regel zou ik zeggen.

En als iemand zegt: Je moet toch snors en broms onderling uit mekaar kunnen houden? Vind ik ook raar. Als je een helm op hebt is toch duidelijk dat het een brom is. Anders doe je echt geen helm op (om je met de supersonische snelheid van 25km/h te verplaatsen)

Wouten zijn ZO dom. Wij weten zo uit het hoofd van welke scooter en snoruitvoeringen bestaan. Zo vroeg een wout ook eens aan een gast op Aerox zonder stickers/plaatje. "Hoe moet ik dan zien of het een snor of brom is?" KOM OP EIKEL, die bestaat niet eens in snor!
Die politie moet eens met de tijd meegaan!
Misschien over een jaar of tien, als er eindelijk smerissen komen uit het echt scootertijdperk, dat ze een beetje relaxed worden. Hoe kun je zo schijnhelig zijn en iemand bekeuren voor iets wat je zelf ook doet/deed?

Ok ik dwaal nu af.....(de frustratie wordt me teveel!)

[This message has been edited by Royal Rally (edited 13 April 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

ja voor mij mogen die stikkers ook weg.

En agenten lopen altijd te zeiken. Op mn appie werd ik aangehouden omdat ik te hard reed. Gaan ze lopen poepen dat mn band niet meer goed was (nog nooit een scooterband gezien ofzo), en loopt die gozer te zeiken dat mn gele stickers niet op mn voorkap mogen maar dat ze op mn voorspatbord moeten. Ik dus stickers geplakt op mn spatbord. Enfin. Nu heb ik een x8rs gekocht, zitten die stickers toch standaard op de zijkant van mn voorkap!! ze weten dus echt niet waar ze over lullen die wouten. Ik heb er trouwens nu politie stikkers overheen geplakt. vinden ze vast wel leuk
biggrin.gif
de losers
 
he flash baby wat loop je nou te schijten over mn bericht? ik begin toch met dat die stickers onzin zijn? en ik lul gewoon wat over mijn ervaring met stickers en de joden. Alsof je niks anders mag zeggen.
 
Originally posted by kvm:
ja voor mij mogen die stikkers ook weg.

En agenten lopen altijd te zeiken. Op mn appie werd ik aangehouden omdat ik te hard reed. Gaan ze lopen poepen dat mn band niet meer goed was (nog nooit een scooterband gezien ofzo), en loopt die gozer te zeiken dat mn gele stickers niet op mn voorkap mogen maar dat ze op mn voorspatbord moeten. Ik dus stickers geplakt op mn spatbord. Enfin. Nu heb ik een x8rs gekocht, zitten die stickers toch standaard op de zijkant van mn voorkap!! ze weten dus echt niet waar ze over lullen die wouten. Ik heb er trouwens nu politie stikkers overheen geplakt. vinden ze vast wel leuk
biggrin.gif
de losers

Ja? Dusssssssss?
Het gaat hier over dat gele stickers/plaatje makkelijk niet meer geplakt hoeven te worden, dan ga jij een beetje zitten lullen dat je hele stoere politie stickers hebt, hou ff op man! Hou je mond of zeg nix ofzo....
Djieez politie stickers...
 
Vaak zitten er op scooters die je in de winkel koopt niet eens stickers, en als je als 16 jarig menneke net veel geld gespaard hebt en je hebt eindelijk je scoot, dan denk je daar dus echt niet aan
smile.gif
beetje sippe dingen ook
 
Ik vrees dat ze strak die stickers nodig vinden om scooters en motorscooters uit elkaar te houden (Als netelenbos de kentekening erdoor krijgt dus).

[This message has been edited by prong (edited 16 April 2001).]
 
Originally posted by prong:
Ik vrees dat ze strak die stickers nodig vinden om scooters en motorscooters uit elkaar te houden (Als netelenbos de kentekening erdoor krijgt dus).

[This message has been edited by prong (edited 16 April 2001).]

hebben motorscooters geen nummerplaat?
 
Originally posted by prong:
Ik vrees dat ze strak die stickers nodig vinden om scooters en motorscooters uit elkaar te houden (Als netelenbos de kentekening erdoor krijgt dus).

[This message has been edited by prong (edited 16 April 2001).]

Ja zou kunnen, maar waarom zouden ze dat. Immers, voor beiden gelden min of meer dezelfde regels. (ja natuurlijk mag je met de een op de snelweg enzo.....)
Maar kwa voorrangsregels gelden per 1 mei dezelfe regels.
Dus daarom zouden die gele brakke dingen officeël wegkunnen.

Maar ja zolang we een Neanderthaler als minster van V&W hebben, weet je het maar nooit.
net zoals die belachelijke kenteken onzin. Je denkt toch niet dat ik zo'n gele plaat achter ga monteren?
Waar wil je die trouwens laten zonder spatbord? Zo'n groot geel geval bevestig je niet bij je carter.
 
Back
Top