geen electriciteit ondanks goede accu

Ludixlover

Well-Known Member
Hallo ik heb een ludix elegance, me accu deed het tot voor kort nog maar oppeens is hij ermee gestopt. Dus ik kon geen elektrische start meer verlichting noch toeter gebruiken als ie op on stond. Ik moest hem eerst kicken en dan kon ik alles gebruiken. Dus ik heb de accu laten opladen, werkt niet. Een nieuwe accu eerst getest bij een andere ludix werkt ook niet.

Wat kan het zijn? iets los in de kabelboom?

Advertisement - register to remove this

Klinkt misschien te simpel, maar heb je je zekering gecontroleerd??
Zo ja, Dan is er nog één optie.... METEN = Weten

Succes

volgens mij is het zo dat als je zekering geknapt is dat er dan ook niks werkt met lopende motor.... dus dat zal um niet zijn ;)

Bij mij was het met een kapotte zekering zo dat de knipperlichten bleven branden, door teveel stroom omdat het overige niet meer naar m'n accu ging ofzo, en mn toeter deed het dan alleen met lage toeren.. dus ik denk dat het inderdaad in je kabelboom zit!

volgens mij is het zo dat als je zekering geknapt is dat er dan ook niks werkt met lopende motor.... dus dat zal um niet zijn ;)

Als je zekering eruit ligt heb je iig nog wel licht, dus dat kan het idd bijna niet zijn. Klinkt echt als een kabel breuk of iets dergelijks.

Back