geen contact

Aerox_Rene

Well-Known Member
hallo, heb nu het probleem dat mijn vivacity geen contact maakt, de zekering is goed, andere bijna ongebruikte accu, en de kabels zijn goed aangesloten, en toch maakt die geen contact..
 
Advertisement - register to remove this

@ El-Toro: dan mag je mij net zoals de TS bellen...06-28******
Dan hebben jullie beide contact met mij;)

Alle gekheid op een stokje, dat gaat natuurlijk nergens over.

Wat doet het wel of juist niet?
Sinds wanneer? en kun je daar een reden voor bedenken?
Gaan er wel lampjes branden? doet je remlicht het als hij op contact staat?
 
nee dat is het juist :p als ik um op contact draai doet niks het, geen display ding, geen licht geen remlicht, geen vonk.. en geen idee sinds wanneer ik heb deze scooter van een maat van me gekocht met kapotte krukas, maar daarvoor maakte die gewoon contact..
 
ja net nog nagelopen alles aangesloten, behalve me elec. choke maar dat lijkt me niet uit te maken..
oohja, hij maakte eerst ook geen contact toen ik massakabel had aangesloten, alleen die is afgeknapt vlak daarna, dus zal die zo ff anders aansluite

edit:
kabel aangesloten geen nut..
maar ik zag wel dat ik bij me cdi allemaal groen spul tussen me stekkertjes heb zitten, iemand enig idee wat dit is en of het schadelijk is ?
 
Last edited:
Groen spul is oxidatie, hierdoor maken contactjes weinig of helemaal geen contact.
Even opschuren tot het groene weg is, en inspuiten met contactspray (verkrijgbaar bij halfords etc).
 
Back
Top