Geen benzine piaggio zip?

Wat voor spul heb je op je scoot dan .je moet aan de toppers hier vragen of ze geel compressie poeder hebben .ze zijn weinig online de oude toppers meestal hebben ze wel rode maar die is niet zo goed en pas op he een klein beetje gaat heel ver je hebt t niet van mij oke
 
Last edited:
Wel goed gemeten?
Een cilinder in goede staat heeft rond de 11/12 bar.
9 of lager en het starten kan moeilijk gaan.
Starten gaat makkelijk als hij gewoon benzine krijgt na fftjes rijden doet hij zo
En heb gewoon blijven kicken totdt hij niet meer veranderd en dat was 2 bar
Cilinder is nieuw maar zal maar ff moeten kijken hz hij zo is ..


Iemand die nog een idee heeft?
 
Okey update
Ik heb een nieuwe benzine kraan gekocht dus wou vandaag men tank leeghalen om de nieuwe te monteren, maar zuigen aan de vacuumslang had geen zin want er kwam geen benzine uit. Ik. Maakte de benzine dop open om te kijken of ik benzine had en dat had ik en zoog toen aan de vacuum slang entoen kwam er wel benzine uit.. met benzine dop half open slangetjes terug gezet en 5 x kicken en aan ging hij...
dus ik ff kloten en wou daarna weglopen en zag opeens een plasje benzine naast men scooter staan toen voelde ik even aan de benzinekraan en het was helemaal nat,
Heb de kraan nog niet vervangen dat ga ik van de week doen heb dit weekend geen tijd helaas maar heeft iemand enig idee?
greetZ aristo
 
Net nieuwe benzine kraan erin gezet, en zag dat de kabel die van de bovenkant van de tank (soort van adem poort) knel zat. heb meteen een nieuwe slang erop gezet en hij doet het nu goed tot zover ik weet. morgen ga ik goed lang warm laten lopen en kijken of het probleem helemaal is verholpen.
Greetz aristo
 
Net nieuwe benzine kraan erin gezet, en zag dat de kabel die van de bovenkant van de tank (soort van adem poort) knel zat. heb meteen een nieuwe slang erop gezet en hij doet het nu goed tot zover ik weet. morgen ga ik goed lang warm laten lopen en kijken of het probleem helemaal is verholpen.
Greetz aristo

ja dat klopt ook wel met je vorige bericht.

er ontstaat een vacuüm in je tank die er niet hoort te zijn. Dat is waarschijnlijk het probleem. Dan loopt er geen benzine, zodra je de dop er af haalde dan wel.
 
Heb al wel een paar keer gereden met de scooter, was men wachtwoord van mijn account vergeten vandaar zo laten reactie.
scooter rijdt perfect en dat was idd het probleem, thx voor alle hulp!
 
Dus dit probleem is opgelost als je een gaatje in je benzinedop boort?
Heb al wel een paar keer gereden met de scooter, was men wachtwoord van mijn account vergeten vandaar zo laten reactie.
scooter rijdt perfect en dat was idd het probleem, thx voor alle hulP
 
Back
Top