This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden Gecoat Alu Frame. (NU MET FOTO'S)

Status
Not open for further replies.

RDV

Deine MUTTAAHH!
Luitjes,

Ik ben al een tijdje gestopt met het scooter gebeuren. Heb hier alleen nog mijn frame die volledig gecoat is thuis liggen waar ik nu niks meer mee doe, en daarom doe ik hem in de verkoop. Ik hield hem eerst zodat ik later mss nog wat kon gaan opbouwen. Maar ik ga op mezelf wonen dus dit zit er dan eerst niet in. Het frame is prof gelast. Het heeft een fijne zit houding voor de rug en armen. Zit een Zip voorvelgje die gecoat is en een SR viper velg die ook gecoat is. En de voorvork is compleet gedraait uit Allu en ook gecoat. Het heeft een totaal gewicht met minarelli blok en vloeistoffen van 36,4 KG. Het frame licht erg fijn op weg geen wiebel ding als je volgas geeft! Het heeft mij veel geld gekost dit frame, ik vraag nu 200,- en dan krijg je alles er bij. Ook nog eens een verende voorvork voor de Friese sprints. En 2 nieuwe ML50 bandejes!

HIER EVEN EEN LINK VOOR DE FOTO'S: http://fietsen-brommers.marktplaats...-sprinter-sprint-sbo-speed.html?complete_ad=2

PS: Ook te ruil tegen een ZIP SP98 met werk.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.