gaten en schrammen...

Rox4Evah..

Well-Known Member
hallo allemaal,

ik ben laatst onderuitgegaan i.v.m ijs :S
haat ik echt want ik heb een speciale lak ;)

en ik wil hem binnenkort gaan bijwerken..
ik zal er nog wel foto's op zetten ;) van de kapotte delen..
en ik had dus een vraag hoe je dit precies aanpakt..

Ik zet er vanmiddag foto's op ;)

Mvg Roy,
 
Advertisement - register to remove this

wedde dat het die motip zooi is. :p

gaten en schrammen moet je alleszins maken met plamuur en polyester. HEt is geen moeilijk werkje, maar kruipt wel wat tijd in als je het goed wil.
 
de fotos doen het niet

probeer een andere uploader dan imageshack, tinypic bijvoorbeeld.
en kopieer de link van de afbeelding :)
 
dat wordt wel moeilijk, die Z kap kan je al weggooien. ja gaat sowieso een nieuwe Z kap moeten kopen, die spuiten, de onderkap opnieuw schuren, plamuren en spuiten, die die andere zijkap ook. Gaat best een werkje worden.
 
ok zo super speciaal is het dus niet :)

je zult idd een nieuwe Z kap moeten kopen..
en de kappen die geschaafd zijn opnieuw moeten schuren. Denk dat het met schuren wel aardig glad te krijgen is, kan niet precies zien hoe diep de krassen zijn. Anders een klein beetje plamuur gebruiken..
 
die velg(en) zou ik laten coaten , is relatief goedkoper..

de z-kap is idd behoorlijk beschadigd ,je zou deze ook kunnen vervangen eventueel door een setjes van een andere kleur als je dit ook mooi vind ,dan hoef je niet te spuiten.

de onderkuip is echt lak vanaf of niet? het schuren kost vaak veel tijd , schuurpapier en plamuur ,terwijl een nieuwe onderkuip niet eens zo duur is , en die hoef je alleen maar even te schuren zodat de verf hecht , kan een hoop werk schelen ,en het resultaat zal dan altijd beter zijn dan een geplamuurde/afgeschuurde kap.

maar dat moet je natuurlijk zelf weten, de voorkap valt imo wel mee.
 
Weet niet of je een zijstandaard hebt, maar anders zou ik gewoon een onderkuip van TNT kopen in het zwart metallic. Scheelt je een hoop werk.

ja ik heb een zijstandaard ;) en de onderkuip kan best metallic zwart worden, dat valt niet op..
alleen de rechter z-kap is beschadigd maar dat valt wel op als die een andere kleur is..

het wiel kan ik dan wel gaan powdercoaten.

heeft iemand een prijsopgave??
- onderkuip metallic zwart
- z kap ( is die echt niet te redden ?)
- velg powdercoaten


Ps weet iemand een site waar ik een onderkuip kan bestellen? en is dat goedkoper of duurder dan plamuren en spuiten?

Mvg Roy,
 
Last edited:
spuiten is vrij duur icm wat schuurpapier , en als je het zelf doet ziet het er meestal niet echt mooi uit , en een autospuiter zal ook genoeg rekenen..

de z kappen heb je ook in veel verschillende types en kleuren en kostten ook niet veel..

een STR8 onderkuip in kleur met gat voor de zijnstander en in een ander design ookk nog kost zo'n 75 euro , kun je imo niet voor aan het schuren en spuiten..

http://www.euroscooters.nl/shop/str...er-race-look-kleur-zwart-metallic-p-5372.html

z kap kost geheel gespoten ook maar zo'n 35 euro..

http://www.euroscooters.nl/shop/str8-yamaha-aerox-links-race-look-kleur-zwart-metallic-p-4528.html
 
Back
Top