gat in uitlaat boren

Status
Not open for further replies.

trochyoni

Lalalaaa
Hey ik ben het een beetgje beu om op een booster te rijden zonder lawaai :p
Kan iemand mij zeggen hoe ik wat meer lawaai uit mijn bootser krijg, is het waar dat als je er een gaatje in boort dat ie sneller gaat optrekken en meer lawaai maakt ? x
 
Advertisement - register to remove this

Als je een gat erin boort roest hij van daar uit helemaal kapot en trekt hij juist stukken slechter op. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het ongelofelijk sneu is als je met opzet je uitlaat verneukt, elke boer hoort het verschil tussen een verneukt uitlaat en uitlaat die gewoon een ander / meer geluid maakt.

Koop een terugloper en haal de demperwol eruit, dan heb je herrie en kan je zoveel iritant wezen als je wil..
 
waarom begint iedereen gewoon te zeveren als er vragen worden gesteld, ik vroeg gewoon hoe ik mijn booster wat meer lawaai kon laten maken, en nee het is een originele en mijn booster rijdt 45 :)
 
Andere uitlaat is dan ook je enige optie. En ja, als je met een dom idee komt zou ik blij wezen dat mensen je daarop wijzen. Anders had jij nu je uitlaat voor niets verneukt, niet dan?
 
hier dan maar het antwoord wat je wilt horen:

Boor zo veel mogelijk gaten in je uitlaat (zo groot mogelijk), geluid zal stukken harder zijn en je zal een stuk sneller optrekken want je scooter zal een stuk minder wegen! pas wel op dat je geen outowheelysss gaat maken man!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top