Gat in blok

Meesss

New Member
Hallo iedereen,
Ik ben vandaag de kop en voetpakking aan het vervangen van mij fosti grande retro. Echter ontdekte ik een klein gat vlak naast het stuk waar de uitlaat gemonteerd wordt. Is dit normaal of is mn blok kapot?
groet mees13302E54-40E5-4914-BA0A-0B682CC039CD.jpeg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Was foto vergeten toe te voegen! Nu wel gedaan.
Groet mees
Ja nee dit is wel klote maar dit kan je laten lassen bij een vakman.

ga er in ieder geval niet zelf aan beunen, desnoods vervang je t hele ding maja dan moet je dus een nieuwe cilinder halen.
 
Ja nee dit is wel klote maar dit kan je laten lassen bij een vakman.

ga er in ieder geval niet zelf aan beunen, desnoods vervang je t hele ding maja dan moet je dus een nieuwe cilinder halen.
Kan ik hier niet mee door rijden? Gaat namelijk niet de cilinder in. Loopt alleen langs de kleppen volgens mij.
 
Meesss,

ik kan het niet goed zien op de foto maar is dit echt een gat wat door en door is of is er alleen wat metaal weg van de oppervlakte?
 
Meesss,

ik kan het niet goed zien op de foto maar is dit echt een gat wat door en door is of is er alleen wat metaal weg van de oppervlakte?
Ja het is echt door, maar ik heb er wat water door gegooid om te kijken waar het heen liep, en het kwam er langs een opening die er wel hoort te zitten weer uit. Dus ik denk eerlijk gezegd dat het niet kwaad kan. Heb toch maar nieuwe kop besteld.
Groet mees
 
Denk ook dat het geen kwaad kan , lijkt me eerder een restant van het gieten van het metaal , wat niet weg gehaald is, of weg hoeft.
 
Back
Top