Gat dichten, kneedbaar metaal

Runnerttt

Krijg de Runnerritus
Hee mensen,

Ik wil een gat in mijn carter gaan dichten met kneedbaar metaal, moet ik hier wel voor kneedbaar metaal hebben? of moet ik hier kneedbaar alluminium voor hebben? Welke moet ik hebben, waar kan ik dit halen? En iemand enig idee hoe duur dit is?

Alvast bedankt, Later.
 
Advertisement - register to remove this

licht eraan hoe groot het gat is , lassen zou het beste zijn , maar voor een klein gat zou je bijv. Bison metaal oid kunnen gebruiken.

kost zo'n beetje 9 a 10 euro volgens mij en kun je vaker gebruiken dan1 keer ,meestal ben je niet zoveel nodig in 1 keer.

maar als het gat redelijk groot is zou ik het niet doen omdat het toch zwak blijft.
 
Ja wat vind jij een groot gat? Het is voor een uitgeboord tapeind gat dicht te maken en helicoil in te douwe. Is toch een beun blok voor mee te crosse :p Maarja gaat toch wel?
 
Ja wat vind jij een groot gat? Het is voor een uitgeboord tapeind gat dicht te maken en helicoil in te douwe. Is toch een beun blok voor mee te crosse :p Maarja gaat toch wel?

Kun je niet gewoon het gat tappen en daar bvb 2 helicoils indraaien mocht het gat te groot zijn om het met 1 op te lossen?

Wat voor gat gaat het om btw, voor de cil / carterkap / vertanding / etc?
 
Back
Top