This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gasschuif sluit niet volledig

Oguzhan

Snorscooter gezocht!
Ik heb een probleem met mijn gasschuif van mijn Dell'orto 17.5 mm PHVA carb.

Voordat ik me carb. er af haalde was alles nog goed..gasschuif sluitte goed, alles was gewoon zoals het hoorde.
Na demontage en het weer monteren, bleek mijn gaskabel te kort, zo leek het wel.
Me gaskabel kan niet verder, ik heb al met die soort van moertjes gespeeld aan de carb..voor de lengte.
Het probleem is nu dus dat me gasschuif niet helemaal sluit.
Zodra ik me scooter aankick, gaatie vanzelf al lopen. Het is minimaal hoor, daar niet van, maar toch een probleem
Wat kan ik hiertegen doen?
Gaskabel is standaard(die met splitter) en carb ook standaard.Voorheen was alles dus wel goed!
mvg
 
Kijk even of je kabel niet ergens klem zit. Kijk ook even naar je gasschuif, gaat hij er wel helemaal in als er geen kabel in zit? Misschien dat er ergens een hoekje zit, waardoor hij niet verder kan zakken.
 
mja ,het was eerst wel goed

een 17,5mm past er btw ook zo op , mischien even de stelschroef van de kabel een stukje terug doen en opnieuw afstellen, ook even de schuif eruit halen en schoonmaken ,en eventueel even inspuiten met iets of wat olie eraan.
 
ik heb ernaar gekeken, maar er zat nergens een hoekje oid, heb ook met de stelschroef gespeeld maar tevergeefs.
Ik had al een reserve gaskabel liggen, dus die heb ik er maar opgezet. Gasschuif sluit nu wel goed.
Toch bedankt voor de reacties. Kan een slotje op.
mvg