Gasnaald Verschillen

Ben

Retired
Ik heb dus een nieuwe gasnaald nodig... De afsteller zegt dat de gasnaald te dk is. Nou bevelen mensen mij aan W-07. Maar er zijn verschillende... W-06 , W-07 , W-08 en W-09...

Wat is eigenlijk het verschil ?

Dankjewel.
 
Advertisement - register to remove this

Weet niet. Klinkt wel logisch.

// edit : Iemand op MSN zei dat de W-06 spitser is dan W-07 en zo verder ? Dus , dat houdt in dat W-09 stomp(er) is. Of heeft diegene het mis ? :p
 
Last edited:
Nee. Ik heb een w7 en een w16 naast me liggen. De w16 is veel dunner/spitser.

Gaat dit om een 21 del? In dat geval gewoon de W7 nemen die zit er origineel in en is goed af te stellen.
 
Nou , als de W7 er origineel in zit , dan issie niet goed af te stellen.

dat hoeft dus niet aan het materiaal te liggen ;)

een w9 naald armer dan een w-7 naald , hij is verder gelijk alleen is de lengte van het schuine gedeelte van de naald anders.

w16 is onderaan dunner , maar ook weer anders..

w1 t/m 5 zijn onder weer wat rijker , het eerste gedeelte van de naald is dunner , onderaan gelijk aan w7 alleen weer is het schuine gedeelte van de naald weer anders.


om bij bijzonder omstandigheden (bijv. bij een racer of sprinter oid) een goeie naald te kiezen moet je wel begrijpen wat de werking van de naald EXACT is ,en wat het doet als je dit veranderd. ZOMAAR een andere naald erin zetten is dus niet de bedoeling.

standaard zit er een W7 naald in , daar zou ik het eerst eens mee proberen omdat die naald goed genoeg moet zijn.

verder is het ook zo dat als je de naald veranderd dat je dan vaak ook de rest moet vervangen zoals mengbuis , stationairsproeier etc.
 
Top Performances Due + ( 2004 , losse binnenkop )
Giannelli Shot
Dell'Orto 21mm Black Edition ( spr. 78 @ koffie bruine bougie )
Power 1 as
MHR2005
Malossi X-Belt Kevlar
Delta Clutch
 
met zo'n setup kun je zeer zeker met de w7 naald werken , denk eerder dat degene die m afsteld het niet voor elkaar krijgt dan dat het aan de onderdelen ligt.

maar omdat het een racing is betwijfel ik dat daar std een w-7 naald in zit.
 
als je het clipje op de hoogste stand zet staat ie armer , dan staat de naald dus lager , clipje op de laagste stand staat de naald op zijn hoogst en dus rijker.

alleen is het beter om de naald in het midden te laten , de boel afstellen , eventueel op het laatst je naald veranderen ,maar eerst moet de scooter gewoon goed lopen.
 
Back
Top