Gaskabel type 3

Type370cc2t

New Member
Joo
Ik heb een zip piaggo type 3 2t 70cc en k was laast carb schoonmaken en k heb perongeluk me gaskabel kapot getrokken bij terug monteren en nu weet k niet welke k moet bestellen weet 1 van jullie misschien wat voor 1 k nodig heb en hoe moet ik de binnenkabel om maat maken?
 
Advertisement - register to remove this

Dan begin je alsvolgt.

Trek de buitenkabel van de carb naar je gashendel. Probeer deze geen scherpe bochten te laten maken of ergens klem te laten zitten. Vervolgens trek je je gasschuif eruit en doe je het tonnetje welke op de kabel zit onder in je gasschuif, zo bouw je vervolgens je carb weer op met de gasnaald, daarop dat witte doppie en je veer en vervolgens door je afdekklepje. Dan door je buitenkabel naar je handvat en daar kun je het ongeveer wel zien hoe je verder gaat
Post automatically merged:

Maar hoe kan ik die binnen kabel op maat maken?
Ik was nog aan het typen
 
Dan begin je alsvolgt.

Trek de buitenkabel van de carb naar je gashendel. Probeer deze geen scherpe bochten te laten maken of ergens klem te laten zitten. Vervolgens trek je je gasschuif eruit en doe je het tonnetje welke op de kabel zit onder in je gasschuif, zo bouw je vervolgens je carb weer op met de gasnaald, daarop dat witte doppie en je veer en vervolgens door je afdekklepje. Dan door je buitenkabel naar je handvat en daar kun je het ongeveer wel zien hoe je verder gaat
Post automatically merged:


Ik was nog aan het typen
Dankjewel maat k ga het proberen
 
Back
Top