Gaskabel probleem

ziasds

Member
Yoo mannen, ik ben nu al ff bezig met men gaskabel van men aerox proberen te fixen ma het lukt niet echt, heb er nu een universele met nippel van 2 meter in zitten (op maat geknipt) en dan had ik de gaskabel hele tijd proberen strakker te zetten omdat hij niet genoeg gas gaf en elke keer dat hij goed strak staat komt die uiteindelijk terug los te staan op de een of ander manier iemand die weet hoe da kan

Advertisement - register to remove this

Hoe heb je het gemonteerd? Want dit klinkt als een simpel ding. Ik ga het ff uitleggen.

Je begint met het kleine tonnetje welke aan je gaskabel zit gesoldeerd in je gasschuif te monteren. Daar gaat het plastic dopje op, gevolgd door je veer en dan je dekseltje welke je op je carb schroeft. Nu zou je dus een gaskabel zonder buitenkabel moeten hebben en kan je binnenkabel enkel bewegen samen met je gasschuif. Nu gaat de binnenkabel door je buitenkabel en zorg je dat je binnenkabel een centimeter of 10 aan de andere kant van je kabel uitsteekt. Ff checken of die nog altijd soepeltjes glijd en dan steek je het stukje binnenkabel je gashendel in. Die draai je vervolgens dicht en dan zoek je dus het punt op de kabel waar je het tonnetje op vastschroeft zodat je met een dichte gashendel ook een gasschuif hebt die naar beneden zit. Vastdraaien en nu zou je bij vol gas ook de hele gasschuif omhoog moeten zien komen

Back