Gashendel(en kabel vervangen)

Razor0

Well-Known Member
heey,

Ben nou al 2 dagen aan het kutten met me gaskabel en hendel ik wil er dus een nieuwe op zetten ,omdat ze kapot waren, maar hij draait nu een beetje stroef en op het moment dat ik het dekseltje zeg maar vast draai komt de hendel niet meer terug als je gas geeft??????

ik heb alles al geprobeerd, misschien weet iemand van jullie dit anders breng ik hem weg naar de scooterzaak hier...

Grtz,
 
Advertisement - register to remove this

heb je wel de passende gashendel voor op jou scooter? je hebt er verschillende dikte in. Of anders zou je even de gashendel er af moeten pakken en het stuur waar de gashendel over draaid zuiver maken en met wat olie insmeren. En heb je de gaskabel nergens onder een kap ofzo geknikt???
 
nouja je moet zeg maar als je die kabel in die hendel doet moet er een klepje op, zonder klepje is ie goed maar doe ik het klepje erop(goed)dan komt de hendel opeens niet meer terug......
 
Ik had vaak bij imitatie gaskabels dat deze erg gaar waren, oftewel dat de gashendel redelijk stroef ging en de hendel niet automatisch terug kwam...

Beter koop je een originele kabel die werken teminste fatsoenlijk...
 
Kabel

ik had dit ook met de scooter van men vriendin

Een 70CC Polini op gezet en dan ook Maar een 17MM Carb
en toen was de Orginelen gaskabel te kort

Toen Universele gaan halen
Maar als de kabel ergens een te scherp bochtje neemt gaat deze al niet trug. dus zien dat je kabel geen scherpe bochten neemt :)

PS ; Als ik een 28MM op mijn Aerox zet (sprintern maken)
kan dit dan met de orginele Gastkabel (Carb Recht naar achter)
 
Back
Top