Gas hendel kan niet verder!

Manu76

Burn and rise...
Hoi,

Eens kijken of ik het kan uitleggen,

Yamaha neos 2t 70cc 2005,

Als ik rijd en ik zit op bijvoorbeeld 60km/u kan ik de gashendel nog iets verder open draaien en lijkt die veel vermogen te krijgen / hebben. Komt tot 75km/u (voorheen 85km/u)

Echter als ik het gas verder wil opengooien kom ik al tegen de aanslag. Dus de gas hendel kan niet verder.

Is er een mogelijkheid om dit verder open te kunnen draaien? Zodat ik verder kan draaien? Of hoort dit gewoon zo?

Of moet ik simpel weg het clipje van de gasnaald een treetje lager zetten zodat deze verder omhoog gaat?

Ik weet dat spelen met dat clipje van invloed is op de setup van de brommer. Maar heeft dat verder negatieve gevolgen voor het optrekken en de top?

Ik dacht het wel, maar weet er niet alles over.

Want als ik het clipje omlaag doe dan komt de naald hoger. Dat is van invloed op het optrekken? En andersom? dus clipje omhoog is van invloed op?...(te korte gas aanslag zoals ik nu heb?)

Reacties zijn welkom.

Gr manu
 
Advertisement - register to remove this

Nee je moet de gasnaald gewoon in de middelste stand zetten.

Als je het gevoel hebt dat de gasschuif niet helemaal open gaat, carb eraf en dan controleren.

 
Haal eerst een de luchtfilter los en kijk je carb in.

als je dan vol gas doet moet je kijken of je gasschuif helemaal omhoog gaat, de slag van de gashendel maakt geen bal uit
 
Back
Top