S Serhatreal New Member 16 December 2024 #1 Hoi, ik heb een zip type 4 en heb last van het feit dat de gas of iets hangt wanneer ik iemand achterop heb. Ik heb zelf geen idee hoe dit kan komen. Hier is de setup: Dr70 Leovince sp3 zonder prop 17.5 mm carb sproeier 76 luchtschroef 1.5 slag.
Hoi, ik heb een zip type 4 en heb last van het feit dat de gas of iets hangt wanneer ik iemand achterop heb. Ik heb zelf geen idee hoe dit kan komen. Hier is de setup: Dr70 Leovince sp3 zonder prop 17.5 mm carb sproeier 76 luchtschroef 1.5 slag.
bartj HousePaus 17 December 2024 #2 Zal je kabel wel klem zitten tussen je subframe Upvote 0 Downvote
S Serhatreal New Member 18 December 2024 #3 Ik heb gekeken en ik denk wel dat dat het geval wel is, alleen hoe kan ik dit dan ook het beste oplossen? Upvote 0 Downvote
Ik heb gekeken en ik denk wel dat dat het geval wel is, alleen hoe kan ik dit dan ook het beste oplossen?
Brute-Force Black Bullet. 2.0 18 December 2024 #5 Serhatreal said: Ik heb gekeken en ik denk wel dat dat het geval wel is, alleen hoe kan ik dit dan ook het beste oplossen? Click to expand... Zo wie zo zorgen dat de gaskabel spanning vrij hangt / zit Upvote 0 Downvote
Serhatreal said: Ik heb gekeken en ik denk wel dat dat het geval wel is, alleen hoe kan ik dit dan ook het beste oplossen? Click to expand... Zo wie zo zorgen dat de gaskabel spanning vrij hangt / zit
Telefonica2. Well-Known Member 18 December 2024 #6 Tim Ark said: Niemand achterop nemen. Click to expand... Nu is het ook belangrijk wat diegene weegt he! Dus topic starter: Gooi eens wat cijfers de lucht in??! FF zonder dollen: Zoals gezegd zal het je gaskabel zijn die ergens hangen blijft. dus ik zou zeggen: eerst dat eens bekijken. Upvote 0 Downvote
Tim Ark said: Niemand achterop nemen. Click to expand... Nu is het ook belangrijk wat diegene weegt he! Dus topic starter: Gooi eens wat cijfers de lucht in??! FF zonder dollen: Zoals gezegd zal het je gaskabel zijn die ergens hangen blijft. dus ik zou zeggen: eerst dat eens bekijken.