gas + filter

RR_DaNGeR

Garbage Racer
Hallo heb van de week een runner gehaald maar nu is mijn probleem mijn vario is volgens mij van een tyfoon (kleine rollen) malossi me koppl is standaard of fly clutch nog ni gezien en 17.5 maar daar blijf me gas half hangen maar volgens mij zit er nog ergens een begrenzer maar als ik gas geef trek die al niet zo super en als ik aan top kom en mijn laatste boost gebruik hoor ik alleen die lucht filter maar harder gaat die niet en hij rook als de pest me toeren zijn 1e keer vet hoog en de andere keer bijna geen toeren rara wat kan mij probleem zijn kan iemand mij helpen ?? alvast bedankt

Advertisement - register to remove this

Originally posted by RR_DaNGeR
Hallo heb van de week een runner gehaald maar nu is mijn probleem dat mijn vario is volgens mij van een tyfoon (kleine rollen)en me koppeling is standaard of fly clutch nog niet gezien en 17.5mm carburateur, maar daar blijf me gas steeds half hangen, maar volgens mij zit er nog ergens een begrenzer maar als ik gas geef trekt die al niet zo super op. En als ik aan top kom en mijn laatste boost gebruik hoor ik alleen die lucht filter maar harder gaat die niet. En hij rookt als de pest, mijn toeren zijn 1e keer vet hoog en de andere keer heb ik bijna geen toeren. Wat kan mij probleem zijn kan iemand mij helpen ?? Alvast bedankt

Keb ut ff verbeterd maar nog steeds snap ik je probleem niet :?

- Gas van 17,5 blijft hangen...
- Bij top laatste boost gebruiken dan hoor je alleen luchtfilter...
- Hij rookt als een idioot...
- Hij maakt de ene keer wel toeren en de andere keer niet?

Zoiets???

dit is echt waanzin, wat is het probleem nou precies? breng hem anders naar de dealer en vertel hem dit mooie verhaal. Volgens mij is gewoon je carbarateur kapot of heel fout afgesteld

ja dat is waar, ik denk dat hij het bij zijn carbarateur moet zoeken. en misschien wat olie bijgooien. En misschien mag hij zijn blok wel ff schoonmaken. zo te zien is die een 2dehands scoot, dus altijd ff nalopen

dude, ik snap het niet; ten eerste, je hebt geen boost, ten tweede
als je gasSCHUIF blijft hangen, moet je je gasschuif olieen of de kabel vernieuwen of olieen. En als je alleen luchtfilter hoort? zit ie er wel goed op?

Misschien si zijn filter wel vies ofzo, had ik ook, als ik gas gaf duurde het 1 sec voordat er gereageert werd daaronder. Filter opengemaakt en er lag 1cm meuk in. Dus gewoon ff alles schoonmaken

haha iedereen kraak maar never mind misschien moet ik me kabel maar is vervangen lijk me misschien wel een goed idee.
en ook mijn filterbedje (of hoe jullie dat noemen) schoon maken.
tnx anyway

"Schop" Als ik me filter eraf haal kan ik ook gewoon volgas rijden maar me laatste ¼ gas heb gewoon geen nut dan hoor ik alleen maar een hol geluid net alsof je zonder filter rijd / powerfilter effect.

hmmm, misschien een grotere sproeier ofzo? Wat is je bougie kleur direct na het rijden? En je kabel vervangen is best wel te doen hoor, mij lukte het ook de eerste keer, was toen ook nog n00b. misschien ook ff je cilinder + kop + zuigen schoonmaken.
succes

RR_DaNGer Deze mensen bedoelen dat je leestekens moet gebruiken ,zoals komma`s/punten/vraagtekens en dat soort dingen ....... ,anders begrijpen ze het helft van het verhaal niet en kunnen ze je niet goed helpen ..

Back