gas blijft hangen

...polleke

Well-Known Member
hey mense
zit echt met een vervelend probleempje
heb pas geleden met carbu zuivergemaakt
en alles netjes terug aangesloten

brommer start direct maar het probleem is dat mijn wallaroo direkt in toeren vliegt.
ik kan zelf geen gas geven dus (gaat gewoon door op volgas)

iemand enig ideetje wat het probleem kan zijn
en hoe kan ik het beste de stationaire en luchtschroef afstellen?

**bedankt :)**
 
Advertisement - register to remove this

komt je gasschuif wel terug ?
de gasschuif doet zuiver gemaakt voordat je hem terug stopte?
misschien vuil in onder de gasnaald of gasschuif?
gaskabel te strak?

het kan zoveel zijn :)
 
het ligt echt aan de gaskabel
als ik men gaskabel (met gasnaald) van de carbu af heb dan springt de gasnaald mooi op en neer en voelt het ook zoals ik gas geef

maar als ik de gaskabel met gasnaald mooi op zijn plaats in de carbu steek en vastdraai dan voelt het heel los dat ik gas geef
maar als ik dan mijn wallaroo start zit die meteen op volgas, ik kan dus geen gas mindere of geen gas geven. hij blijft volgas rijden
 
hey vinnie heb net men gasschuif er nog eens uitgehaald want zag dat deze toch niet diep genoeg zat

maar nu probeerde ik hem er terug in te stoppen maar dit ging echt niet (toch niet vergenoeg)

heb niets aan de gasstand veranderd, heb gasnaald ook niet losgehaald.. dus normaal moet die toch hetzelfde passen
 
nee de gasnaald zit goed in de gasschuif.. zit allemaal mooi op zijn plaats

het enige probleem dat er is dat ik mijn gasschuif niet in mijn carbu krijg

heb gewoon originele carbu..


weet je misschien op wat ik moet letten? want krijg echt echt de *** van :eek:

alvast bedankt ;)
 
jah ik krijg hem zo diep dat ik de schuif net niet meer zie dan zit die vast
maar die moet dus dieper komen he.

maar er zit een een gaatje in de gasschuif wat moet daar dan inkomen.. ale bedoel dat er zo een inkepening is aan de zijkant van de gasschuif

normaal moet die er toch inglijden? toch?
 
halleee, ik had dit probleem eerst ook met mijn runner, zodra ik hem aan zetten gas hij vol gas, bleek het dat de gaskabel bijna doorgesleten was, check anders eerst ff waar de gaskabel naarbinnen gaat in je carb oftie niet is doorgesleten, zo zat het bij mij iig ;) veel succes
 
Back
Top