This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Garantie mobiel??

drox

Well-Known Member
Ik ben gister gevallen met de fiets en ben op mijn telefoon geland. Nu is mijn beeldscherm kapot, maar heb wel 12 maanden garantie. Maar valt dit nu onder de garantie of niet??
Het is een toshiba I-mode toestel.

bvd drox
 
Nee, denk het niet, tenzij je het heel apart gaat spelen.
Zeg gewoon dat je hem in je zak had en toen je hem eruit haalde gebeurde dat , fabrieksfoutje dus

Volgens mij stond er hier @ forum nog 1 te koop.
 
hmmm ik d8 dat je ook wel garantie had voor zulke dingen (alleen met diefstal enzow niet).
 
dit is gewoon je eigen fout, geen fabrieksfout (waar garantie voor is). Alleen alsie verzekerd is krijg je doekoes terug..
 
mjah kan mayb wel zeggen dat hij in mijn zak zat en hem er zo uithaalde? krijg je het dan wel trug?
 
Ik zou het gewoon proberen!
Had ik ook gedaan met mijn alcatel 511 en toen hebben ze me een nieuwe terug gestuurt .
Heb nu ook die toshiba vind het best fijn ding.
 
Zeker geen garantie alleen fabrieks fouten vallen onder garantie.Kijk dat jij op je smoel gaat is je eigen schuld
 
Dan ga ik zeggen dat ik hem zo uit mijn zak haalde en oppeens het beeldscherm er zo uitzag.
 
kdenk niet dat ze dat geloven. alleen een verzekering zou zoiets dekken. garantie is alleen fabrieksfouten. dus ik denk pech voor jou
 
Mjah gewoon proberen. En ze willen natuurlijk wel dat I-mode aanslaat dus mayb gaat kpn niet echt moeilijk doen om een nieuwe phone te geven.
 
gewoon verzekering proberen lijkt me.. als het goed is heb je wel een of andere algemene verzekering (of je ouders hebben die, kan ook) die dat soort lullige dingetjes dekt..
 
Originally posted by drox
Dan ga ik zeggen dat ik hem zo uit mijn zak haalde en oppeens het beeldscherm er zo uitzag.

Alsof degene tegen wie je het zegt ook je telefoon repareert. Het is de reparateur die beslist/ziet of je kapotte display onder garantie valt.

suc6
 
Originally posted by Heineken
gewoon verzekering proberen lijkt me.. als het goed is heb je wel een of andere algemene verzekering (of je ouders hebben die, kan ook) die dat soort lullige dingetjes dekt..

Waarom bestaan er dan speciale verzekeringen voor telefoons als er toch een of andere algemene verzekering is
 

bij zon klap ding zeg je dat ie dicht klapte en dat toen je hem open deed het schrem kapot was heel vaag praten werkt altijd 8P
 
ik heb precies hetzelfde, mijn beeldscherm is ook gebroken bij dat ongeluk in december. heb ondertussen zelf al een nieuwe besteld. natuurlijk is het geen garantie, als jij met je auto tegen een boom aan rijdt krijg je toch ook geen nieuwe van de garage. kun je wel zeggen van jah ik haalde em uit de garage en toen was ie ineens zo maar daar trappen ze dus niet in
 
ken iemand heel goed die manager is bij primafoon

je display valt nooit onder gerantie.
tenzij je hem heb verzekert bij de primafoon
 
Originally posted by DNA-Menno
Nee, denk het niet, tenzij je het heel apart gaat spelen.
Zeg gewoon dat je hem in je zak had en toen je hem eruit haalde gebeurde dat , fabrieksfoutje dus

Volgens mij stond er hier @ forum nog 1 te koop.

:W bij mij dus!
 
mjah zat te denken ik zag toevallig en een gids van wintersport waar ik mee ga dat je vergoeding krijgt als je telefoon dan kapot gaat dus kan ook zeggen dat ik op me bek ben gegaan tijdens het skieen (moet ik alleen ff 3 weken w88). Maar je krijgt hem natuurlijk niet helemaal vergoed.