Markos Well-Known Member 15 November 2004 #1 Zijn er mensen die meedoen aan Game Shop Pro op Xbox Live ? Ik zit het namelijk nu te kijken en lijkt me wel koel om aan mee te doen
Zijn er mensen die meedoen aan Game Shop Pro op Xbox Live ? Ik zit het namelijk nu te kijken en lijkt me wel koel om aan mee te doen
Rene Jupiler pilsener 15 November 2004 #2 Markos said: Zijn er mensen die meedoen aan Game Shop Pro op Xbox Live ? Ik zit het namelijk nu te kijken en lijkt me wel koel om aan mee te doen Click to expand... Ik kijk ook af en toe alleen zeggen die hollanders maar weinig en zijn ze niet echt enthausiast :| Soms zit er ene buitenlnadse mafkees doorheen te kutten... voor de rest wel geinig op tv om te zien alleen heb ik zelf geen xbox
Markos said: Zijn er mensen die meedoen aan Game Shop Pro op Xbox Live ? Ik zit het namelijk nu te kijken en lijkt me wel koel om aan mee te doen Click to expand... Ik kijk ook af en toe alleen zeggen die hollanders maar weinig en zijn ze niet echt enthausiast :| Soms zit er ene buitenlnadse mafkees doorheen te kutten... voor de rest wel geinig op tv om te zien alleen heb ik zelf geen xbox
Just.in Vr0em VroeM 15 November 2004 #3 Ik vind het een beetje doelloos, maar kijk er altijd wel eventjes na. Volgende week Halo 2 Daarna NFSU2. Dat ga ik wel ff bekoekeloeren, bezit zelf geen Xbox btw.
Ik vind het een beetje doelloos, maar kijk er altijd wel eventjes na. Volgende week Halo 2 Daarna NFSU2. Dat ga ik wel ff bekoekeloeren, bezit zelf geen Xbox btw.
H henkowz Grab ur tittys 4 BIG 15 November 2004 #4 gvd anders disste die Daniuzz gister ff Omnirocket, die doed moet fokking respect voor m hebben 8P
Z zerrocool Guest 15 November 2004 #6 Omnirocket was toch die kampioen ofzo, kan me een filmpie herinerren