gadgets voor Benelli 491

Sammy

Well-Known Member
Iedereen rijdt met carbon/witte/blauwe knipperlichten/achterlichten, traanplaten, de meest ondenkbare toeters en bellen en noem maar op, maar ik ben nog nooit wat tegen gekomen voor een benelli 491, dit moet er toch wel zijn, wie o wie weet een site of wat dan ook voor mij. Ik wil hem nog meer karakter geven.

Advertisement - register to remove this

Hééé PIEMEL, ik vroeg niet om commentaar, Ik vind hem strak en wat jij er van vind deerd me niet, en als je niks zinnig hebt te melden meldt dan niks.

Basta:( :( :(

Originally posted by Sammy
Hééé PIEMEL, ik vroeg niet om commentaar, Ik vind hem strak en wat jij er van vind deerd me niet, en als je niks zinnig hebt te melden meldt dan niks.

Basta:( :( :(

heee sammy ik stel al1 een vraag begin je meteen te schelden :( is ook nie liev :( :(

en volgens mij ben JIJ degene die nix zinnigs te melden hebt.... je zit te zeiken over een dealer en over je "gadgets" voor je benelli.... wie praat hier nou poep? jij komt hier al1 maar om een vraag te stellen en in je eigen topic te blijven hangen. Je helpt anderen totaal niet en als ik je een vraag stel begin je te schelden

krizziz (nee krizzziz je hoeft niet te replien :P ) opgefokte puber!

Jongen, het is heel simpel, ten eerste moet je een vraag niet met een vraag beantwoorden en ten 2e ik ben geen puber maar 31 jaar (dit had je in mijn profiel kunnen zien), en ten 3e, mijn scoot heb ik alleen maar om snel in scheveningen te komen en niet met mijn Auto in de file te staan of snel op mijn werk te zijn. Mijn echte brommer tijd heb ik al heel lang geleden achter me gelaten en daarom heb ik er niet zoveel verstand meer van en kan ik andere niet echt mijn hulp aanbieden (sorry hoor ruudje)

Nu weer terug naar de topic

Originally posted by Sammy
Jongen, het is heel simpel, ten eerste moet je een vraag niet met een vraag beantwoorden en ten 2e ik ben geen puber maar 31 jaar (dit had je in mijn profiel kunnen zien), en ten 3e, mijn scoot heb ik alleen maar om snel in scheveningen te komen en niet met mijn Auto in de file te staan of snel op mijn werk te zijn. Mijn echte brommer tijd heb ik al heel lang geleden achter me gelaten en daarom heb ik er niet zoveel verstand meer van en kan ik andere niet echt mijn hulp aanbieden (sorry hoor ruudje)

Nu weer terug naar de topic

het was een retorische vraag.... als je dus over mijn nederlandsch gaat lopen emmeren kan ik ook wel ff gaan zeiken over jouw nederlands!

Heey.. handig, ik heb ok 'n Benelli 491 en kon nie zoveel info over accessoires vinden... komt mooi uit. THNX Razma!!
Enne.. Ruud... over Runners zijn de meningen ook verdeeld... (ik vind 'm trouwes absoluut nie lelijk, maar 't gaat om 't ID...)

Greetzzz

Originally posted by Bart Nrg Mc2

Ik vond het meer een reTERRORISTische vraag:)...

Nu braaf zijn Ruudje, anders wordt je gebanned;)

Greetz.

dwd ik was gebanned :D

voor uhh een tijdje ask freez... en ik had nix gedaan :(

Back