Gaatje naast sleutelgat

Anoniem030_

New Member
Snelle vraag.
Ik had ongeveer 6 dagen geleden mijn scooter op school neergezet.(zip 2017) toen ik uit was kwam ik bij mijn scooter en viel het me later op dat er een een gaatje was geboord ongeveer 5 cm naast het sleutel gat( je kan de kabels er doorheen zien) ik weet niet of het er al zat of dat iemand mijn zip heeft geprobeerd te stelen?
Als iemand hier meer over weet hoor ik het graag.
 
Advertisement - register to remove this

ik weet niet of het er al zat of dat iemand mijn zip heeft geprobeerd te stelen?
Als jij het niet weet, hoe moeten wij het dan weten?

Het is in iedergeval zo dat als je bij de draden van het contactslot kunt komen, en je weet wat je doet, kun je de scooter starten.
Echter ik neem aan dat de scooter verder nog met het stuurslot en een goed ketting- of beugelsslot was afgesloten en vastgemaakt aan een vast punt.
Men gaat niet eerst pielen met het contactslot als de rest van de sloten er nog op zitten.
De meeste scooters worden gewoon met sloten en al op een kar of in een busje geladen, daarom is het belangrijk dat je het achterwiel vast legt met een GOED slot aan een vast punt. (lantaarnpaal, fietsenstalling, etc...)
 
Als jij het niet weet, hoe moeten wij het dan weten?

Het is in iedergeval zo dat als je bij de draden van het contactslot kunt komen, en je weet wat je doet, kun je de scooter starten.
Echter ik neem aan dat de scooter verder nog met het stuurslot en een goed ketting- of beugelsslot was afgesloten en vastgemaakt aan een vast punt.
Men gaat niet eerst pielen met het contactslot als de rest van de sloten er nog op zitten.
De meeste scooters worden gewoon met sloten en al op een kar of in een busje geladen, daarom is het belangrijk dat je het achterwiel vast legt met een GOED slot aan een vast punt. (lantaarnpaal, fietsenstalling, etc...)
Ja ik hij stont op stuurslot met kettingslot door het wiel. Je kan hem alleen nergens aan vast maken waar wij de scooters moeten neerzetten op school. Maar ik zet hem vanaf ju altijd in camera zicht.
 
Ja ik hij stont op stuurslot met kettingslot door het wiel. Je kan hem alleen nergens aan vast maken waar wij de scooters moeten neerzetten op school. Maar ik zet hem vanaf ju altijd in camera zicht.
Stuurslot forceren ze gewoon, dus helpt vaak niet echt.
De gaatjes naast je slot z.s.m. repareren.
Zit er een alarm op je scooter?
 
Back
Top