gaat over opvoeren met malossi onderdelen wie kan mij helpen

Status
Not open for further replies.

julian_0570

New Member
hallo, ik wil een zip s i get halen. maar ik wil niet 35 lopen. ik wil hem opbouwen naar een 80cc met begrenzer natuurlijk maar wat heb ik allemaal nodig om die scooter om te laten bouwen. ik wil liefst alle onderdelen die ik nodig heb van malossi zou je een lijstje kunnen maken van wat ik dan allemaal van malossi zou moeten halen om hem hellemaal om te laten bouwen.
ik zet hier me instagram naam als je een antwoord heb kan je me een dm sturen julian_0570
 
Advertisement - register to remove this

ondanks dat snor tuning hier verboden is wil ik alsnog zeggen dat als je snel wilt gaan dat je beter geen iget kan halen, je gaat een hoop geld kwijt zijn en je gaat er alsnog uitgereden worden door een 2t 50. just saying
 
Inderdaad vanwege het beleid mogen we geen snor helpen opvoeren. Wel mogen we je helpen om een brom uitvoering 100+ te laten lopen of autowheelies te laten trekken.
 
zou iemand mij een bericht kunnen sturen via instagram julian_0570 voor als ik wel een iget ga halen wat ik nodig heb voor die 80cc. zou wel fijn zijn kan ik even kwa geld uitrekenen wat het kost
 
daar komt dan nog wel een nokkenas bij. + je moet het hele zooitje natuurlijk goed afstellen.

Heb je het toch nog voor elkaar geen moeite te hoeven doen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top