Gaat er nou nog wat gebeuren?

Evo70

Well-Known Member
Ik hoorde hier een tijdje terug nadat die netelkut op tv was geweest met haar nieuwe ideen over opgevoerde scooters, dat we met z'n allen naar Den Haag zouden gaan met 1000'den scooters en ze daar eens flink de waarheid zouden vertellen.

De Scootin zou graag mee willen doen had ik begrepen, scootparts.nl had al een oproep gedaan, veel hier op het forum en veel meer scooterrijders die het er niet mee eens zijn.

Is er dus nou al wat besproken? Als we met een paar 1000 scooters daar heen gaan moet het aardig wat indruk maken en ze toch aan het denken zetten, we moeten het wel serieus aanpakken natuurlijk.

Het beste lijkt me het eerst met de scootin te regelen, die kunnen de meeste mensen bereiken. Vertel natuurlijk ook iedereen die je kent met een scooter om te komen!

Misschien is er al wat afgesproken over dit maar zo niet dan word het wel tijd om het te doen, nu is het onderwerp nog aardig recent!


Reacties zijn welkom.
en Tim, jij had toch contact hierover met de scootin ?


- Evo70.
 
Advertisement - register to remove this

Niet te snel, ik moet eerst nog mn 70cc-setje eronder zetten
smile.gif
 
Goed idee! En zoals ik al eerder zei, wij van scooterz.nl bieden jullie de hosting en een subdomeinnaam aan voor internetpagina's over de demonstratie. Want je moet natuurlijk wel te weten komen hoeveel mensen er nou op komen dagen.
Groetjes,
Thijs
smile.gif

scooterz.nl
 
Back
Top